افزایش تلفات بمباران مراسم عروسی در یمن +عکس
کد خبر: ۱۰۶۹۹۴
تاریخ انتشار: 2018 April 23    -    ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶

منابع بیمارستانی یمن از افزایش تعداد تلفات حمله هوایی عربستان به مراسم عروسی در غرب یمن، به ۹۰ شهید و زخمی خبر دادند.

جنگنده‎های سعودی بامداد روز دوشنبه، مراسم عروسی را در روستایی در شهرستان «بنی قیس» استان حجه واقع در غرب یمن بمباران کردند.

افزایش تلفات بمباران مراسم عروسی در یمن +عکس

منابع بیمارستانی یمن در آمار اولیه خود، تعداد تلفات را بیش از ۳۰ نفر اعلام کرده بودند، اما رفته رفته تعداد تلفات افزایش پیدا کرده و اکنون به ۹۰ شهید و زخمی رسیده است.

رئیس بیمارستان الجمهوری واقع در استان حجه یمن اعلام کرد که در حال حاضر حدود ۳۵ نفر در حمله هوایی بامداد روز دوشنبه عربستان به مراسم عروسی در روستای الراقه در شهرستان بنی قیس جان خود را از دست داده‎اند و ۵۵ نفر دیگر نیز زخمی شده‎اند.

وی افزود: بیش از ۳۰ کودک در این جنایت سعودی‎ها زخمی شدند و وضعیت جسمانی برخی از زخمی‌ها نیز وخیم است.

معاونت بیمارستان «الجمهوری» در این استان اعلام کرد که شمار زخمی‌ها به اندازه‌ای بالاست که دیگر این بیمارستان ظرفیت درمان آن‌ها را ندارد.

وی در گفت‌وگو با «المسیرة» گفته، ما یک بیمارستان میدانی نیز برای درمان و استقبال از زخمی‌ها تشکیل داده‌ایم و خواستار کمک فوری شهروندان برای اهدای خون به قربانیان این تجاوز هستیم. ضمن اینکه شمار زیادی از زخمی‌ها هنوز در محل حادثه هستند و ما به دلیل پرواز‌های مکرر جنگنده‌های سعودی بر فراز این منطقه، نمی‌توانیم به آن‌ها دسترسی یابیم. شمار زیادی از قربانیان هنوز زیر آوار هستند و تیم‌های امدادرسان قادر به دسترسی به این افراد نیستند.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار