کودکی که از لج مادرش ناخن گیر قورت داد +عکس
کد خبر: ۱۰۶۹۲۶
تاریخ انتشار: 2018 April 23    -    ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰

پسربچه کنجکاو در مقابل چشمان مادرش در حال بازی با وسایلی که هیچ ارتباطی به اسباب بازی‌های کودکانه ندارد ناخن گیر را قورت داد، والدین وحشت زده کودکش را به سرعت به بیمارستان رساند.

"گو هونگ بو" پسربچه ۱۶ ماهه چینی در حال بازی با وسایل روی زمین ناخن گیر را برداشته و داخل دهانش گذاشته بود، مادرش با دیدن این وضعیت به سرعت به سمت او آمد تا به روشی ناخن گیر را از دهان کودکش خارج کند، اما لج بازی "گو" بر تلاش مادرش غلبه کرد و ناخن گیر از بین انگشتان مادر رها شده و به داخل گلوی پسرش رفت و درنهایت قورت داده شد؛ والدین شوکه کودک به سرعت او را به بیمارستانی واقع در شمال شرق چین رساندند تا هرچه سریعتر ناخن گیر از شکم فرزندشان خارج شود چرا که اگر جسم فلزی وارد روده‌ی کودک می‌شد عواقب سخت تری در پی خواهد داشت.

کودکی که از لج مادرش ناخن گیر قورت داد +عکس

دکتر "بیان پنگ" بعد از انجام عکسبرداری‌ها مطمئن شد که ناخن گیر هنوز داخل شکم کودک است و از انجایی که در مدت ۳۰ دقیقه بعد از قورت دادن ناخن گیر کودک به بیمارستان رسانده شده بود شانس نجات او بالا بود.

کودکی که از لج مادرش ناخن گیر قورت داد +عکس

وضعیت خوب او و اقدام به موقع والدینش مانع از انجام جراحی‌های دردناک شد و پزشک موفق شد با انجام آندوسکوپی ناخن گیر را از داخل معده کوده خارج کند، اقدامی که ۲۵ دقیقه طول کشید و در نهایت باموفقیت جان بیمار را نجات داد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار