ماجرای عجیب مردی با سه چهره+تصاویر
کد خبر: ۱۰۶۹۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 April 23    -    ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰

"ژیروم هامون" نام شهروندی فرانسوی ملقب به مرد"سه چهره" است که در پی بیماری تحت عنوان"نوروفیبروماتوز" تومور‌های بد شکلی در صورت او شروع به رشد کردند که این عارضه چهره آقای هامون را دچار تغییرات ناخوشایند بسیاری کرد.

این بیمار برای در سال ۲۰۱۰ پس از انجام مشاوره‌های پزشکی چهره خود را به دست جراحان سپرد تا روی آن پیوند صورت انجام گیرد. اوضاع خوب تا سال ۲۰۱۶ خوب پیش رفت تا اینکه به تدریج علائمی مبنی بر رد و نپذیرفته شدن پیوند در چهره اش پدیدار شد.

بافت صورتش متحول شد و اوضاع ظاهری او به قدری رو به وخامت رفت که در نوامبر سال ۲۰۱۷ مجبور به انجام عمل جراحی مجدد گشت، اما سخت‌ترین قسمت ماجرا این بود که ژیروم ناچارا دو ماه بدون صورت در بیمارستان ماند تا یک اهدا کننده مناسب برایش پیدا شود.

پس از گذشت این مدت سرانجام پزشک او، موفق به یافتن موردی مناسب جهت گرفتن پیوند صورت برای آقای هامون شد. مردی ۲۲ ساله که در پاریس جان خود را از دست داده بود.

گفتنی است؛ نزدیک به سه ماه زمان برای انجام آزمایش‌ها و بررسی‌های لازم جهت جلوگیری از رد پیوند روی صورت مرد فرانسوی صرف شد که خوشبختانه حاصل تقریبا رضایتبخش بوده و ژیروم اکنون در تلاش برای عادت به چهره جدیدش است.

پزشک ژیروم هامون

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مریخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
0
0
چندی پیش یک عمل جراحی در امریکا بر روی صورت جوانی اتشنشان که دچار سوختگی شدید شده بود انجام شد و کل صورت پوست کامل سر و هر دو گوش او بصورت یک تیکه و کامل با صورت یک جوان فوتی پیوند شد ان عمل در تاریخ علم پزشکی بی نظیر بود و هم اکنون ان جوان دارای زندگی طبیعی میباشد چهره او زیباتر شده و موهای او قابل رشد و حتی حس بویایی دارد غذا میخورد و حرف میزند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار