انتقاد عجیب سرمربی پیشین فاینورد از قوچان‌نژاد
کد خبر: ۱۰۶۶۲۴
تاریخ انتشار: 2018 April 20    -    ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
سرمربی پیشین تیم فاینورد همتای خود در هیرنوین و مهاجم ایرانی را به‌خاطر نیمکت‌نشینی هنک ورمان، مهاجم ۲۴ساله هلندی مورد انتقاد قرار داد. 
 
به گزارش سایت شبکه فاکس اسپورت هلند، ماریو بین گفت: هنک ورمان یک مورد مشکوک در تیم هیرنوین است. آن چیزی که من در طول نیمه‌دوم از هنک‌ورمان در بازی با دن‌هاخ دیدم بیشتر از کاری بود که رضا قوچان‌نژاد نشان می‌دهد.

سرمربی پیشین تیم‌های فاینورد هلند و فنرباغچه ترکیه ادامه داد: هنک ورمان جنگنده است و سخت تلاش می‌کند. البته او همیشه خوش‌شانس نیست، اما کاری می‌کند.

ماریو بین در ادامه با انتقاد از یورگن استرپل، سرمربی هیرنوین به‌خاطر استفاده مستمر از رضا قوچان‌نژاد در ترکیب اصلی و ۱۹ گلی که این ملی‌پوش ایرانی در فصل گذشته اردویژه هلند به‌ثمر رساند گفت: تصمیم سرمربی هیرنوین عجیب است. ۱۹ گلی که قوچان‌نژاد به‌ثمر رساند مربوط به فصل گذشته است و باید این کار را دوباره انجام دهد. فوتبال همین است و نباید به گذشته متکی باشید. باید هر هفته آماده نشان دهید و سپس سرمربی انتخاب ترکیب را انجام خواهد داد.

رضا قوچان‌نژاد در ۲ فصل اخیر اردویژه هلند بازیکن اصلی خط حمله تیم هیرنوین بوده است و یورگن استرپل با وجود هجمه‌های فراوان به استفاده از این ملی‌پوش ایرانی اعتقاد دارد.

تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار