عکس از حمله قاچاقچیان به یک محیط‌بان
کد خبر: ۱۰۶۵۹۸
تاریخ انتشار: 2018 April 19    -    ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور از دستگیری متخلفان قاچاق چوب در استان لرستان که روز گذشته اقدام به ضرب و شتم محیط‌بان منطقه کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ جمشید محبت‌خانی اظهار کرد: دیروز بعدازظهر یکی از محیط‌بانان استان لرستان به نام محمدحسین موحدی‌کیا در درگیری با متخلفان محیط زیست، دچار آسیب شدید شد.

وی گفت: این محیط‌بان در منطقه حفاظت‌شده سفیدکوه خرم‌آباد در حال گشت‌زنی بوده که با سه متخلف روبه‌رو می‌شود که با تبر در حال قطع کردن درخت بودند.
 


حمله وحشیانه قاچاقچیان به یک محیط‌بان +عکسفرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور ادامه داد: محیط‌بان موحدی‌کیا به این متخلفین تذکر داده و مانع قطع درخت می‌شود که متخلفان با او درگیر شده و با تبر و چاقو این محیط‌بان را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

سرهنگ جمشیدخانی اظهار کرد: محیطبان به هر زحمتی شده و با اینکه زخمی بوده، دو تن از متخلفان را در آن منطقه نگه داشته و با ۱۱۰ تماس می‌گیرد. در حال حاضر هر سه متخلف دستگیر شده‌اند و بازداشت هستند و به محاکم قضایی تحویل داه شده‌اند.

وی در مورد وضعیت سلامتی محیطبان زخمی گفت: محیط‌بان موحدی‌کیا که در این عملیات از ناحیه دست، فک و لاله گوش آسیب دیده و دچار شکستگی و بریدگی شده است، در حال حاضر در بیمارستان بستری است، اما حال او مساعد است و من شب قبل با او تلفنی صحبت کردم.
ایسنا
 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار