مرد چینی همسرش را درون سطل زباله انداخت!
کد خبر: ۱۰۶۵۷۳
تاریخ انتشار: 2018 April 19    -    ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵
فیلم در شبکه های اجتماعی منتشر شده و نشان می دهد که مرد چینی همسرش را در سطل زباله انداخته و او نیز در آن ظرف گیر کرده است. این زن که نصف بدنش درون ظرف زباله فرو رفته بود با...

مردی که همسرش را درون سطل زباله انداخت!

مردی که پس از مشاجره همسرش را درون سطل زباله انداخت!اختصاصی «تابناک با تو»؛  انتشار فیلم رفتار زشت و توهین آمیز مرد چینی با همسرش در شبکه های اجتماعی جنجالی شد. این مرد چینی و همسرش در حال قدم زدن در خیابان بودند که ناگاه بین آن دو نفر اختلاف نظری به وجود می آید و با هم درگیر می شوند. مرد چینی همسرش را هل می دهد و او را درون یک سطل زباله می اندازد. اینگونه زن بیچاره در میان انبوه جمعیّتی که کنجکاوانه به او خیره شده بودند لحظات سختی را سپری کرد. سرانجام پلیس می آید و او را از درون سطل زباله نجات می دهد.

مردی که پس از مشاجره همسرش را درون سطل زباله انداخت!

این فیلم در شبکه های اجتماعی منتشر شده و نشان می دهد که مرد چینی همسرش را در سطل زباله انداخته و او نیز در آن سطل گیر کرده است. این زن که نصف بدنش درون سطل زباله فرو رفته بود با وجود تقلای زیاد نتوانست خودش را از درون آن نجات دهد. او که در شرایط بدی قرار داشت برای اینکه بیشتر از این,  زیر بار نگاه ملامت بار عابران قرار نگیرد, با گوشی اش سرگرم شد. روی دست این زن نشانه هایی از ضرب و جرح هم به چشم می خورد. او در سطل زباله باقی ماند تا در نهایت پلیس آمد و او را از مخمصه نجات داد و همسر او را دستگیر کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار