استفاده درمانی از گوشت خروس سیاه در شرق آسیا
کد خبر: ۱۰۶۴۵۳
تاریخ انتشار: 2018 April 18    -    ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳
خروس کمیاب در اندونزی زندگی می کند و چند سالی می شود که به اروپا صادر می شود. یک پرورش دهنده ی هلندی از سال ۱۹۹۸ میلادی مرغ و خروس های سیاه را وارد بازار اروپا کرد.‌ مردم اندونزی از گوشت خروس سیاه برای...

استفاده درمانی از گوشت خروس سیاه کمیاب

استفاده درمانی از گوشت خروس سیاه کمیاباختصاصی «تابناک با تو»؛ بیشتر مرغ و خروس هایی که دیده ایم یا سفید و قهوه ای بوده اند یا آمیزه ای از این رنگ ها. شاید از دیدن خروس با پرهای مشکی شگفت زده شوید. یک نوع نادر و کمیاب از مرغ و خروس وجود دارد که تمام بال و پرهایش سیاه است. حتی نوک, گوشت, استخوان و تخم این نوع مرغ و جوجه هایش,  زبان و قلب آنها هم سیاه است و فقط خون این نوع پرندگان قرمز است.

استفاده درمانی از گوشت خروس سیاه کمیاب

این خروس کمیاب در اندونزی زندگی می کند و چند سالی می شود که به اروپا صادر می شود. یک پرورش دهنده ی هلندی از سال ۱۹۹۸ میلادی مرغ و خروس های سیاه را وارد بازار اروپا کرد.‌

گوشت خروس سیاه برای زنان باردار

مردم اندونزی از گوشت خروس سیاه برای تهیه ی غذای زنان باردار استفاده می کنند زیرا حاوی مقادیر زیاد و شگفت انگیزی از آهن است. در چین هم پس از زایمان به زنان باردار سوپ خروس سیاه می دهند تا انرژی و قدرت از دست رفته ی خود را پس از وضع حمل به دست بیاورند.

استفاده درمانی از گوشت خروس سیاه در شرق آسیا

در اروپا گوشت خروس سیاه را به قیمت بسیار بالا و در حدود ۲ هزار یورو به فروش می رسانند. علت قیمت بالای آن خواص انرژی بخش گوشت خروس سیاه و طعم خوب آن است. در کشورهای اروپایی پس از واردات خروس سیاه غذای جدیدی به نام بشقاب خروس سیاه با شکلات به فروش می رسد.

استفاده درمانی از گوشت خروس سیاه در شرق آسیا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار