اولین جشن تولد بانوی اول فرانسه در کاخ الیزه
کد خبر: ۱۰۶۳۴۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2018 April 17    -    ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵
برژیت مکرون همسر رئیس جمهور فرانسه روز ۱۳ آوریل جشن تولد ۶۵ سالگی خود را برگزار کرد. او در ۱۳ آوریل سال ۱۹۵۳ میلادی به دنیا آمد و این نخستین بار است که جشن تولد خود را در کاخ الیزه...

اولین جشن تولد بانوی اول فرانسه در کاخ الیزه

اولین جشن تولد بانوی اول فرانسه در کاخ الیزهاختصاصی «تابناک با تو»؛ برژیت مکرون همسر رئیس جمهور فرانسه روز ۱۳ آوریل جشن تولد ۶۵ سالگی خود را برگزار کرد. او در ۱۳ آوریل سال ۱۹۵۳ میلادی به دنیا آمد و این نخستین بار است که جشن تولد خود را در کاخ الیزه از زمان پیروزی امانوئل مکرون رئیس جمهور جدید فرانسه در مه ۲۰۱۷ برگزار می کند. رئیس جمهوری که بیش از ۳۹ سال ندارد.

اولین جشن تولد بانوی اول فرانسه در کاخ الیزه

بانوی اول فرانسه از زمان ورود به کاخ الیزه جنجال برانگیز شد. از داستان ازدواج غیرمعمول با توجه به فاصله ی سنی زیاد ۲۵ ساله بین او و همسر رئیس جمهورش؛ آنچه این جنجال را رنگ و لعاب بیشتری بخشید این بود که برژیت معلم مکرون بود و به او زبان و ادبیات فرانسه می آموخت. امانوئل مکرون عاشق او می شود و با او ازدواج می کند. بانوی اول فرانسه از ازدواج سابق خود سه فرزند دارد. به علاوه او مادربزرگ ۷ نوه هم هست.

اولین جشن تولد بانوی اول فرانسه در کاخ الیزه

بانوی اول متفاوت
برژیت مکرون توجه زیادی به قیل و قال هایی که پیرامون تفاوت سنی او و همسرش مطرح می شود ندارد. حتی بعضی از مقالات تا حد استهزاء و تمسخر او پیش رفتند. در ابتدا برای او آزار دهنده بودند. اما او از همه ی اینها عبور کرد به خصوص اینکه رئیس جمهور فرانسه در هر مناسبتی می خواست به برژیت و به همه ثابت کند که سِمت سیاسی به تغییر علاقه ی او نسبت به همسرش منجر نشده است. از سوی دیگر برژیت مکرون نیز با قدرت شخصیت و اطلاع همه جانبه از امور سعی دارد تا جایگاه خود را به عنوان بانوی اول فرانسه در محافل سیاسی و رسانه های جمعی بقبولاند و تثبیت کند. هر یک از هشت بانوی اول فرانسه از زمان آغاز جمهوری پنجم در این کشور روش و شیوه ی خود را در مواجهه با امور داشته اند. برژیت مکرون هم در نوع خود متفاوت و منحصر به فرد است.

اولین جشن تولد بانوی اول فرانسه در کاخ الیزه

دریافت ۲۰۰ نامه در روز از سوی شهروندان فرانسوی
برژیت مکرون دفتر مخصوص خود را در کاخ الیزه دارد و یک گروه کوچک او را همراهی می کنند. او هر روز دو ساعت را به خواندن پیام ها و نامه هایی که از سوی شهروندان فرانسوی و به نام او ارسال شده اند اختصاص می دهد. او روزانه ۲۰۰ نامه دریافت می کند که شش بار بیشتر از نامه هایی است که کارلا برونی سارکوزی همسر رئیس جمهور سابق فرانسه دریافت می کرد.
از جمله اقدامات نوآورانه ی بانوی اول فرانسه حضور سرزده در خانه ی شهروندانی است که برای او نامه نوشته اند و سعی می کند تا با دیدار مستقیم مشکلات آن ها را حل کند.

اولین جشن تولد بانوی اول فرانسه در کاخ الیزه

عادت های برژیت مکرون
رسانه های جمعی فرانسه به مناسبت جشن تولد او چند نمونه از عادت های بانوی اول فرانسه را ذکر کرده اند. برای مثال او صبح زود از خواب بلند می شود, دوچرخه سواری داخل سالن انجام می دهد. هوا چه سرد باشد یا برفی بر کرانه ی رود (سن) که از قلب پاریس می گذرد قدم می زند. خیلی مواقع مردم جلویش را می گیرند تا با او سلفی بگیرند و او مانع آنها نمی شود, بالعکس نزدیک شدن به مردم و مواجهه ی رو در رو با آنها را دوست دارد.
برژیت مکرون به استایل خود و شیک بودن اهمیت زیادی می دهد. به خصوص توجه او به لباسهایش در هنگام همراهی با رئیس جمهور فرانسه در سفرهای داخلی و خارجی ملموس است. او به نوعی سفیر مد لاکچری و مدرن فرانسه به شمار می رود!

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
5
1
حیفِ مکرون
آنونیموس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
0
3
در ادامه ... او اهل ریا نمی باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
0
3
عالی.....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
حتما عاشق اخلاق ورفتارش شده است مکرون .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار