یخبندان در ارتفاعات گیلان
کد خبر: ۱۰۶۲۹۱
تاریخ انتشار: 2018 April 16    -    ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰

کارشناس هواشناسی گیلان از بروز پدیده یخبندان در ارتفاعات استان برای صبح فردا با توجه به بارش برف طی دو روز گذشته خبر داد و گفت: دمای هوای گیلان در روزهای پایانی هفته افزایش می یابد.

مازیار غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آسمان اکثر نقاط استان گیلان در حال حاضر نیمه ابری است.

وی با بیان اینکه آسمان شهر رشت نیز در حال حاضر نیمه ابری است، افزود: به تدریج و با نزدیک شدن به ساعات پایانی روز از میزان ابرها کاسته می شود.

کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره به کاهش ابر در نواحی غربی استان از صبح امروز ، گفت: براساس نقشه های هواشناسی در نواحی شرقی استان به ویژه در رودسر و چابکسر بارش ها به صورت پراکنده ادامه دارد که از ساعات پایانی امشب شاهد کاهش ابر در این مناطق نیز خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: براساس الگوهای حاکم بر نقشه های هواشناسی آسمان استان گیلان برای فردا و پس فردا صاف و آفتابی و در برخی ساعات با افزایش ابر همراه است.

غلامی در ادامه بروز مه صبحگاهی و افزایش دما را از جمله پدیده های جوی در روزهای پایانی هفته جاری برای این استان اعلام کرد.

وی با بیان اینکه براساس الگوهای هواشناسی شرایط جوی استان گیلان در روزهای آتی آرام و پایدار است، گفت: ارتفاع موج نیز از امروز کاهش یافته و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه شرایط برای انجام فعالیت مرتبط با دریا وجود دارد.

کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره به بارش برف در مناطق کوهستانی و ارتفاعات استان طی دو روز گذشته، افزود: با توجه به قطع بارش ها، از فردا برای این مناطق به ویژه ماسوله، دیلمان، جیرنده، اسالم به خلخال و ارتفاعات اشکورات بروز پدیده یخبندان پیش بینی می شود.

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار