مامور پلیس تهران همچنان در کما
کد خبر: ۱۰۶۲۵۹
تاریخ انتشار: 2018 April 16    -    ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰

ساعت ۴ و ۴۰ دقیقه بامداد ۲۱ فروردین امسال مردی با پلیس تماس گرفت و از زخمی شدن مامور جوانی در کنار موتورسیکلتش در محله فلاح خبرداد.

ماموران آنجا حاضر شدند و مشاهده کردند مرد زخمی مامور کلانتری ۱۶۱ ابوذر است که با شلیک گلوله زخمی شده و ضارب پیش از حضور ماموران فرار کرده است.

با گزارش این موضوع به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران، دستور تحقیقات در باره این سوء‌قصد آغاز شد.

ماموران در جریان تحقیقات متوجه شدند مامور زخمی همراه یکی از همکارانش در حال گشتزنی بوده‌اند.

در ادامه، همکار این مامور مورد تحقیق قرار گرفت و گفت: ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه صبح، من و همکارم در حال گشتزنی در حوالی خیابان فلاح بودیم که متوجه دو مرد شدیم که سوار دو دستگاه موتورسیکلت بودند. یکی از آن‌ها پیاده شد و سمت خودروی پارک شده‌ای رفت و در حال بازکردن در خودرو بود. راکب موتور متوجه ما شد و از محل گریخت. قبل از این‌که همدستش فرار کند او را دستگیر کردیم. در حال انتقال متهم به کلانتری بودیم که همکارم متوجه مردی شد که خود را پشت خودروی پیکانی مخفی کرده بود. همکارم از من خواست متهم را به کلانتری ببرم تا او موضوع را بررسی کند. ده دقیقه بعد از رسیدن من به کلانتری، مجروح شدن همکارم را اطلاع دادند. سریع به آنجا رفتیم که مشخص شد، او با شلیک گلوله‌ای زخمی شده است.

پرونده‌ای در ارتباط با این سوءقصد در دادسرای جنایی تهران تشکیل شد و ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران در جست‌وجوی ضارب فراری بودند تا این‌که در جریان دو عملیات پلیسی دو روز پیش چهارمرد به عنوان مظنون در این پرونده بازداشت شدند. آن‌ها در اختیار پلیس آگاهی تهران قرارگرفته‌اند تا با تحقیق از آن‌ها معلوم شود کدام یک پلیس جوان را زخمی کرده‌اند.

آخرین گزارش‌ها حاکی است، مامور جوان همچنان در کما به سر می‌برد و تلاش پزشکان برای نجات او از مرگ ادامه دارد.

جام جم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار