بارش برف در جاده‌های فیروزکوه و چالوس
کد خبر: ۱۰۶۱۹۱
تاریخ انتشار: 2018 April 15    -    ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۲

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف در اکثر محور‌های اردبیل و دو محور فیروزکوه و چالوس خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور اظهارکرد: گزارش‌های واصله حاکی از آن است که در حال حاضر در اکثر محور‌های استان اردبیل و محدوده گدوک در محور‌های فیروزکوه و محدوده، ولی آباد در محور کرج-چالوس برف در حال باریدن است.

وی با اشاره به محور‌های بارانی کشور اظهارکرد: اکثر محور‌های مواصلاتی در استان‌های آذربایجان غربی، کهگیلویه و بویر احمد، همدان، مازندران، خراسان رضوی، غرب استان تهران و جنوب کرمان بارانی گزارش شده است. همچنین در محور فیروزکوه در شرق استان تهران، محور خاش در سیستان و بلوچستان، محور میامی در استان سمنان و محور قروه - همدان در استان کردستان وضعیتی مشابه گزارش شده است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اضافه کرد: محور‌های اردبیل-آستارا و گرمی در استان اردبیل، محور کیاسر-سمنان در استان مازندران و محور‌های درگز-قوچان و مشهد-کلات در خراسان رضوی نیز دارای مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده اند.

رحمانی از وزش باد در اکثر محور‌های استان خراسان شمالی و شمال استان کرمان خبر داد و گفت: وزش باد در این دو استان با سرعت عادی در جریان است، اما در محور‌های محور‌های بندرعباس-میناب، حاجی آباد-سیرجان و قشم وزش باد شدید گزارش شده است.

وی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: در محور کرج-چالوس در مسیر شمال به جنوب محدوده های، ولی آباد، هزارچم و دزدبن ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است که بخشی از آن به دلیل بارش برف است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: در باند شمالی آزادراه تهران-کرج حدفاصل گرمدره تا شهرک جهان نما نیز ترافیک نیمه سنگین عصرگاهی حاکم است و در سایر محور‌های مواصلاتی کشور جو آرام و ترافیکی روان وجود دارد.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار