چرا نباید سركه سيب را خالي بخوریم؟!
کد خبر: ۱۰۶۰۹۳
تاریخ انتشار: 2018 April 15    -    ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
«به نظرم سركه هاي مخلوط بايد در سبزيجات مصرف شوند. حجم آب و فيبر سبزيجات در سير و هيدراته نگه داشتن به شما كمك خواهد كرد كه اين در گوارش و حفظ وزن كمك مي نمايد. به علاوه، سركه بر خلاف سس هاي خامه اي سالاد كالري هاي تقريبا صفري دارد.»

كارشناسان مصرانه از مردم مي خواهند سركه سيب خالي نخورند

 كارشناسان مصرانه از مردم مي خواهند سركه سيب خالي نخورنداختصاصی «تابناک باتو»؛ زماني كه به سراغ درمان هاي خانگي مي آييم، گاهی از فرآورده ها به عنوان سركه سيب ستوده شده يا گاهی می شود که این مزایا درك درستی نمی شود. سركه سيب به عنوان «درمان» هر چيزي، از سكسكه گرفته تا آكنه، مورد استقبال قرار گرفته و بسياري معتقد هستند، کليد نهايي كاهش وزن است.

كسي نمي تواند قدرت اين مايع تخمير شده ترش معركه را انكار كند. سرکه سیب، سرشار از آنزيم ها و پروبيوتيك ها بوده و حتي نشان داده شده که در تنظيم قند خون كمك مي كند. حتي سركه سيب در تقویت و رویش موها نيز استفاده می شود! اما با افزايش محبوبيت آن، كارشناسان بيشتري به مصرف كنندگان پرشور درباره اثرات جانبي زيانبار مرتبط با خالي خوردن آن هشدار مي دهند.

الي كريگر، متخصص تغذيه مجاز و چهره مشهور مجله Washington Post، اعلام كرد: «چه مفيد چه غير مفيد، سركه سيب اسيد بوده و بايد به دقت از آن استفاده كرد. سركه سيب اسيد قوي است كه مي تواند در صورت تنفس خطرناك بوده، موجب سوختگي هايي در بافت نرم دهان و مري شده و به سايش دندان ها منجر شود.»

كارشناسان مصرانه از مردم مي خواهند سركه سيب خالي نخورند

سركه سيب هم چنين مي تواند موجب تهوع و نشانه هاي روده اي ديگري در معده هاي حساس شود، بنابراين به دقت از آن استفاده كنيد. اگر مصرف آن باعث اثرات زيانباري شود، احتمالا زمان كاهش مصرف آن فرا رسيده است.

خوشبختانه جلوگیری از اثرات جانبي ناخوشايند آن با رقيق كردن یک تا دو قاشق غذاخوري از آن در 8 اونس آب ممكن است. بهتر است از آن در سس سالادتان استفاده كنيد.

دكتر كري گلسمن، مؤسس Nutritions Life، به Women’s Day گفته است: «به نظرم سركه هاي مخلوط بايد در سبزيجات مصرف شوند. حجم آب و فيبر سبزيجات در سير و هيدراته نگه داشتن به شما كمك خواهد كرد كه اين در گوارش و حفظ وزن كمك مي نمايد. به علاوه، سركه بر خلاف سس هاي خامه اي سالاد كالري هاي تقريبا صفري دارد.»

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار