چیز‌هایی که کارداشیان‌ها مد کردند+عکس
کد خبر: ۱۰۶۰۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 April 14    -    ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰

کارداشیان ها در حال حاضر یکی از تاثیرگذارترین مهره ها در صنعت مد و فشن هستند، به طوری که لباس هایی که می پوشند یا مدل مو و آرایش شان الهام بخش بسیاری از طراحان مد می شوند. این 5 خواهر(کیم، کایلی، کلویی، کندال و کورتنی) در اینستاگرام، به تنهایی بیش از 380 میلیون فالوور دارند که خود به تنهایی شهرت آنها را در سطح جهانی ثابت می کند.
حتی اگر آنها روی دفیله های مد راه نروند، باز هم تاثیرات خود را بر مردم و طراحان مد خواهند گذاشت. آنها ارتباط نزدیکی با طراحان مطرح جهان از جمله مارک جاکوبز دارند و علاوه بر آن برندهای پوشاک خود را راه اندازی کرده اند که همه آنها در کنار هم باعث شده که یکی از عوامل تعیین کننده مد در جهان شناخته شوند. اگر دوست دارید بدانید که کدامیک از مدها تحت تاثیر مستقیم این خانواده بوده، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

1. لباس تنگ

چیز‌هایی که کارداشیان‌ها مد کردند

مد شدن لباس های تنگ را مدیون خانواره کاداشیان ها هستیم. آنها علاقه زیادی به پوشیدن لباس های چسبان، از دامن های کوتاه گرفته تا پیراهن و جامپ سویت ها، دارند.
در سال 2007، زمانی که عکس کیم کارداشیان برای اولین بار در مجلات مد و فشن منتشر شد، او لباسی ساده، شامل یک دامن جین به همراه لگینگ و یک تی شرت و جلیقه ای روی آن، به تن داشت. اما در عکس های بعدی دیگر خبری از آن دختر خجالتی و ساده نبود. او به تدریج به سمت لباس های جذب و چسبان رفت تا حدی که آن را تبدیل به یکی از مدهای جهانی کرد. به گفته یکی از طراحان: «لباس های چسبان از پر طرافداران مدهای سال اخیر بوده اند.»

2. کت بلند

چیز‌هایی که کارداشیان‌ها مد کردند

به لطف کارداشیان ها، کت های بلند نیز جزو یکی مدهای سال شده اند. مگان موران، یکی از طراحان مد، می گوید: «اگر به تیپ کارداشیان ها نگاهی بیاندازید، خواهید دید که آنها در اکثر مواقع به روی لباس هایشان کت یا ژاکت به تن می کنند. علاقه کیم به کت های بلند از سال 2014، درست زمانی که سنت را باردار بود، آغاز شد. از همان زمان به بعد شرکت های بسیاری از آن ایده گرفته و این مدل کت را روانه بازار کرده اند که بسیار هم مورد استقبال مردم قرار گرفت.

3. رنگ های خنثی

چیز‌هایی که کارداشیان‌ها مد کردند

صورتی چرک را در همه جا، از رنگ لباس گرفته تا اکسسوری ها، می بینید. این هم یکی دیگر از مدهایی ست که توسط کارداشیان ها رشد کرده است. کارداشیان ها به رنگ های خنثی علاقه زیادی دارند. رنگ هایی چون کرم، صورتی چرک، سفید و مشکی... در کمد لباس های آنها حرف اول را می زند. قبل از نفوذ کارداشیان های به دنیای مد و فشن، رنگ پنتون سال، رنگ های جیغ و چشمگیر بود اما از زمانی که کارداشیان ها به لباس های رنگ خنثی علاقه نشان دادند، صنعت مد نیز راه خود را تغییر داد و به سمت رنگ های ملایم تر رفت.

4. لباس ورزشی

چیز‌هایی که کارداشیان‌ها مد کردند

یکی از مدهایی که کارداشیان ها رواج دادند، لباس های ورزشی بود. مطمئنا افراد زیادی قدردان این مد هستند زیرا لباس های ورزشی علاوه بر راحتی، جذابیت بالایی نیز دارند. با این مد، مردم حتی بدون این که به باشگاه بروند، لباس های ورزشی به تن می کنند. بی شک می توان گفت که کانیه وست پیشگام این سبک لباس پوشیدن بود. اگر به عکس های او نگاهی بیاندازید، متوجه می شوید که او عاشق لباس های اسپورت گشاد و راحت است و در اکثر مواقع چنین لباس هایی به تن می کند.
کایلی جنر نیز در سال 2016 با تیپ پومای خود توجه دوربین عکاسان را به سمت خود جلب کرد. از همان زمان به بعد، مردم لباس های اسپورت خود را در همه جا، از قرار ملاقات های شبانه تا گشت و گذارهای روزانه، می پوشیدند.

5. جین

چیز‌هایی که کارداشیان‌ها مد کردند

بریتنی اسپیرز و جاستین تیمبرلیک جزو اولین نفراتی بودند که از سرتا پا لباس جین به تن کردند. بنابراین در سال 2006، پوشیدن لباس های جین مد شد. اما این کیم کارداشیان های بودند که بار دیگر این مد را ترویج دادند. در سال 2013، کیم کارداشیان با پوشیدن یک بلوز و شلوار جین، بار دیگر توجهات را به سمت خود جلب کرد. پس از آن، خواهر او نیز به سرعت یک سلفی از خودش را با لباسی جین منتشر کرد که همین باعث شد که طراحان مد نیز به سمت این مدل لباس، که زمانی جزو نبایدها محسوب می شد، کشانده شوند.

6. لب های برآمده

چیز‌هایی که کارداشیان‌ها مد کردند

یکی از مدهایی که در چند سال اخیر به شدت مورد استقبال مردم قرار گرفت، لب های برآمده بود. اگر چه تمام خواهران کارداشیان لب هایی برآمده دارند اما در واقع کوچک ترین خواهر، کایلی جنر، بود که این مد را ترویج داد. و حتی با این کار یک بیزنس راه انداخت. او کار خود را با تولید رژ لب، برق لب و حجم دهنده لب، آغاز کرد و در نهایت به یک برند آرایشی تبدیل شد.
البته از زمانی که این مد به راه افتاد، مردم برای حجیم کردن لب هایشان به روش های خطرناکی روی آورند که مورد انتقاد شدید قرار گرفت. به گفته یکی از آرایشگران، ساده ترین و بی خطرترین راه برای حجیم تر کردن لب هایتان این است که خط لب را بالاتر از لب هایتان بکشید.

7. کرم پودر چند رنگ

چیز‌هایی که کارداشیان‌ها مد کردند

شاید تا چند وقت گذشته یکی از ساده ترین بخش های آرایش، کرم پودر زدن بود، اما از زمانی که کارداشیان ها مدل کرم پودر زدن شان را در معرض نمایش قرار دادند، همه چیز تغییر کرد. در واقع آنها از چند کرم پودر با تونالیته های مختلف برای نقاط مختلف صورت استفاده می کنند. در واقع آنها با این شیوه به صورت خود بعد می دهند. از آن زمانی به بعد ویدیوهای زیادی در مورد نحوه این مدل آرایش روانه بازار و در نهایت تبدیل به مد سال شد.

8. آرایش چشم اسموکی

چیز‌هایی که کارداشیان‌ها مد کردند

قبل از این که لب های برآمده و کرم پودرهای چند رنگ مد شوند، آرایش چشم اسموکی مد شد، آنهم توسط کارداشیان ها. در واقع ما خواهران کارداشیان را در ابتدا با آرایش تیره چشم هایشان می شناختیم. از همان زمان بود که مردم به سمت سایه های مشکی و خاکستری چشم جذب شدند و این مدل آرایش تبدیل به یک مد جهانی شد.

9. موهای خیس

چیز‌هایی که کارداشیان‌ها مد کردند

بیرون آمدن با موهای خیس، تنها بدین معنی ست که شما دیرتان شده و وقت کافی برای خشک کردن موهایتان نداشته اید. البته برای کارداشیان ها اینگونه نیست. از زمانی که کیم کارداشیان با موهای خیس خود روی فرض قرمز قدم گذاشت، ثابت کرد که این مدل یک مد است، نه نشانه تنبلی و شلختگی. این مدل خیلی زود تبدیل به مد رایج و محبوب در دنیای هالیوود شد.

10. رنگ فانتزی مو

چیز‌هایی که کارداشیان‌ها مد کردند

رنگ موهای فانتزی مانند رزگلد، آبی، سبز یا رنگین کمانی... آیا می دانید که اینها چه ویژگی های مشترکی با هم دارند؟ بله، تمام آنها از کایلی جنر الهام گرفته اند. اگر به صفحه اینستاگرام او نگاهی بیاندازید خواهید دید که او تقریبا هر روز رنگ موهایش را به یکی از رنگ های فانتزی تغییر می دهد. گویا این مدل مورد توجه بسیاری از دختران قرار گرفت، به طوری که تبدیل به یکی از مدهای پرطرفدار سال شد. البته این را هم بگوییم که او خودش اعتراف کرده که برخی اوقات از کلاه گیس های رنگی استفاده می کند، در غیر این صورت موهایش از بین می رود
منبع: برترینها

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اسماعیل
|
United States
|
۰۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
0
0
همه آنها قبلا توسط دیگران مد بوده اند. مثلا لب بر آمده را همه میدانند که آنجلینا جولی سالها قبل از کارداشیانها مد کرد. لب بر آمده آنجلینا جولی واقعا طبیعی است. این کارداشیانها با یک شوی آمریکایی که زندگی واقعی افراد را بصورت مستند نشان میدهد معروف شدند ولی واقعا هیچ چیز بخصوصی ندارند. در این شوی مستند اینها اجازه دادند که حتی از خصوصی ترین و شرم آورترین لحظات زندگی آنها فیلمبرداری شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار