وعده پوچ لباس یوزدار آدیداس برای ایران چه شد؟
کد خبر: ۱۰۶۰۳۸
تاریخ انتشار: 2018 April 14    -    ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰

در فاصله دو ماه تا آغاز جام جهانی ، خبری از لباس ویژه تیم ملی برای جام جهانی نیست.

برخلاف اعلام قبلی درباره رونمایی از لباس تیم ملی در اسفند ماه ، هیچ خبری از این اتفاق نشد تا حتی لباس هایی که برایش پول می پردازیم و تنها تیم حاضر در جام جهانی که لباس هایش را از یک کمپانی می خرد ، برخلاف اعلام قبلی درباره قرارداد مشخص و رونمایی از لباس هایش مثل سایر تیم هایی که آدیداس تولید کننده لباس های شان برای جام جهانی بوده است ، ایران کشوری باشد که کیت لباس های جام جهانی آن مشخص نیسد.

داریم درباره قراردادی سخن می گوییم که خیلی در بوق و کرنا شد. محمدرضا ساکت در موردش حرف های زیادی زد و از این گفت که لباس های تولید آدیداس ایران هم کیفیت بالای خشک کن را دارند و هم یوز زیبای ایرانی را به سفارش ایران روی خود خواهند داشت.

حالا اما خبری از این پیراهن ندیده نیست. در بازی های دوستانه تقریبا لباس های ساده طرح 2017 آدیداس را تیم بر تن می کند که نشانی از طرح اختصاصی ایرانی ندارند. بدتر اینکه حالا ادعا شده خبری از لباس های یوزدار نیست و بهانه این است که تصویر برچسب شده یوز روی لباس باعث می شود تکنولوژی گردش هوای لباس ها از بین برود.

درحالی که همین حالا لباس های تیم هایی مثل آلمان و ژاپن که تولید آدیداس برای جام جهانی 2018 هستند ، به طور مشخص دارای طرح هایی هستند اختصاصی اما چرا این اتفاق برای ایران نمی افتد؟

احتمالا یکی از اصلی ترین دلایل می تواند به سفارش محدود ایران باشد. اینکه ایران تقریبا یک پارت تنها خرید داشته و باور اینکه تماشاگران ایرانی این لباس ها را بخرند هم برای دو طرف قابل پذیرش نبوده پس در نهایت تنها لباس های موجود سفید و قرمز به ایران می رسد و البته لباس های سبز رنگ برای کیت سوم هم تهیه نمی شود.

این واقعیتی است که از هواداران پنهان می ماند و انگار نه انگار که لباس ملی حرمت دارد و نباید این قدر از سر موضع ضغف برایش تصمیم می گرفتند.

خبرآنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار