مراسم تولد محمد علی کشاورز برگزار شد
کد خبر: ۱۰۶۰۰۷
تاریخ انتشار: 2018 April 14    -    ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

مراسم تولد هشتاد و هشت سالگی محمد علی کشاورز با حضور جمعی از هنرمندان برگزار شد.

مراسم هشتاد و هشتمین سالروز تولد محمدعلی کشاورز، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با عنوان «هشتاد و هشت سال با کشاورز» با اجرای منصور ضابطیان امروز (جمعه 24 فروردین ماه) در پردیس سینمایی شهرک با حضور محمد علی کشاورز، علی نصیریان، امین تارخ، محمود پاک نیت، داریوش اسدزاده، بهزاد فراهانی، احترام برومند، کتایون ریاحی، اصغر همت، شهره سلطانی، همایون ارشادی، اکبرعالمی، سیامک اطلسی، هرمز هدایت، اکرم محمدی، مریم امیرجلالی، آناهیتا همتی، پوری بنایی، نصرت‌الله وحدت، سیما تیرانداز، منصور ضابطیان، آرام جعفری و خانواده او برگزار شد.

 

در ابتدای مراسم هریک از هنرمندان تابلویی که با نام محمدعلی کشاورز تدارک دیده شده بود را امضا کردند.
محمد علی کشاورز در ادامه مراسم با آرزوی سلامتی برای حاضرین در مراسم، گفت: انشالله خانم ها خوشبخت شوند و آقایان هم تلاش کنند تا پیروز و موفق شوند. سپاسگزارم از کسانی که محبت و بزرگواری کردند و این برنامه را به خاطر من ایجاد کردند.

او ادامه داد: از تمام افرادی که لطف کردند و آمدند خیلی ممنون و متشکرم. همچنین برای خانم‌ها و آقایان سلامتی، خوشی و پیروزی از درگاه خدای متعال می‌خواهم.

طی مراسم کلیپی از فعالیت های سینمایی و تلویزیونی محمد علی کشاورز و صحبت های برخی از هنرمندان درباره او نمایش داده شد.

همچنین در این مراسم، پدرام علیزاده، مالک این پردیس سینمایی، سالن شماره 1 پردیس سینمایی «شهرک» را به نام این هنرمند نامگذاری کرد و محمد علی کشاورز کیک تولد خود را برید.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار