علی ضیاء از درگذشت «علی کوچولو» خبر داد +عکس
کد خبر: ۱۰۵۹۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 April 13    -    ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷

بنیامین صالحی مهربان معروف به " علی کوچولو" به بیماری نادر ژنتیکی به نام «SMA» مبتلابود؛ بیمارانی که با این بیماری دسته و پنجه نرم می‌کنند، نهایت تا ۶ ماه می‌توانند زنده بمانند.

این کودک کودک بخاطر تلاشش برای زنده ماندن به شدت در فضای مجازی شایسته ستایش گرفت به گونه‌ای که کمپین‌های مختلفی برای حمایت از این کودک شکل گرفت.

" علی کوچولو " در برنامه "یکِ یک" ویژه برنامه عید سال ۹۷ به همراه خانواده اش میهمان سید علی ضیاء بود. ضیاء در این برنامه ضمن اینکه سعی کرد خنده را برلبان این کودک بیاورد، با خانواده وی درباره مشکلات و مسائل مختلف این کودک سه ساله گفتگو کرد.

بنیامین صالحی مهربان (علی کوچولو) متاسفانه علی رغم تلاش‌های بسیار برای زنده ماندن، از دنیا رفت و در پی درگذشت این کودک، احساسات بسیاری از کاربران فضای مجازی برانگیخته شد و هریک با انتشار پست‌های فقدان وی را به خانواده اش تسلیت گفتند.

در همین زمینه علی ضیاء پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر و عنوان کرد: ما هم مثل همه کسانی که این خبر رو شنیدند اندوهگینیم.
ضیاء نوشت:"ما همه تلاشمون رو کردیم که لبخند رو رو صورت علی کوچولو و خانوادش بیاریم. دستمون کوتاه بود. علی کوچولو امروز از پیش ما رفت. ما هم مثل همه کسانی که این خبر رو شنیدند اندوهگینیم. "

علی ضیاء از درگذشت «علی کوچولو» خبر داد +عکس

باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
0
0
من جگرم میسوزه هر وقت این مظلوم رو نگاه می کنم. هزینه درمان این معصوم 3 میلیارد بود که با توجه به تعداد کم آنها در کشور انتظار میرفت دولت کمی کمک کنه. اما این کارو نکردین و این طفل معصوم رفت. وای بر ما که با چه دینی میخوایم بمیریم. خدایا من که غریبه ام دلم براش اتیش گرفت به پدر و مادرش صبر بده.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار