پیاده روی لیدی گاگا پس از یک تصمیم سخت!
کد خبر: ۱۰۵۷۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 April 14    -    ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
خواننده ی آهنگ Born This Way در فوریه 2018 با منتشر کردن پیامی به طرفدارانش گفته بود از اینکه به توصیه پزشکان و برای درمان دردهای مزمن عضلانی مجبور است تا تور کنسرت های خود در اروپا را لغو کند به شدت ناراحت است.

پیاده روی لیدی گاگا پس از یک تصمیم سخت!

پیاده روی لیدی گاگا پس از یک تصمیم سخت!اختصاصی «تابناک با تو»؛ لیدی گاگا‌ همیشه با رفتار و لباس های خود مخاطبانش را غافلگیر می کند. این بار او و نامزدش «کریستین کارینو» در حال قدم زدن بودند که سوژه ی عکاسان شدند. در این پیاده روی دو نفره در مالیبو بیش از هر چیز عکس یک ببر بر روی لباس پشمی لیدی گاگا خودنمایی می کرد. لیدی گاگا ۳۲ ساله همراه با کریستین کارینو پس از نوشیدن قهوه به قدم زدن پرداختند.

پیاده روی لیدی گاگا پس از یک تصمیم سخت!

خواننده ی آهنگ Born This Way در اوایل فوریه 2018 با منتشر کردن پیامی به طرفدارانش گفته بود از اینکه به توصیه پزشکان و برای درمان دردهای مزمن عضلانی مجبور است تا تور کنسرت های خود در اروپا را لغو کند به شدت ناراحت است.

پیاده روی لیدی گاگا پس از یک تصمیم سخت!

بنا به گزارش بی بی سی, لیدی گاگا دست‌کم ۱۰ برنامه کنسرت اروپایی خود را به دلیل "درد شدید" لغو کرده است. این خواننده مشهور پاپ در توییتر از طرفدارانش عذرخواهی کرده و گفته بسیار متاسف است اما خودش و سلامتش اولویت دارد. لیدی گاگا گفت به همراه تیم پزشکی خود این تصمیم "سخت" را گرفته است.

پیاده روی لیدی گاگا پس از یک تصمیم سخت!

لازم به ذکر است که (استفانی جوآن انجلینا جرمنوتا) متولد ۲۸ مارس ۱۹۸۶که به نام هنری لیدی گاگا Lady Gaga شهرت دارد، خواننده، ترانه‌سرا، آهنگساز و بازیگر آمریکایی است. مجله ی تایم، لیدی گاگا را یکی از ۱۰۰ شخصیت تأثیرگذار سال ۲۰۱۰ نام برده است. مجله ی فوربس لیدی گاگا را یازدهمین زن قدرتمند جهان در سال ۲۰۱۱ معرفی کرد. این در حالی است که در سال ۲۰۱۰ رتبه ی هفتهمین مجله را در اختیار داشت. لیدی گاگا تاکنون ۱۲ بار نامزد جایزه گرمی شده و ۶ بار آن را به دست آورده است. او دارای ۴ رکورد جهانی گینس هم هست.

پیاده روی لیدی گاگا پس از یک تصمیم سخت!

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
0
1
عاشقششششششم
طبری
|
Germany
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
3
1
با درود / این خانم کسیی که به مردم فلسطین پشت کرد .
او چندی پیش در فلسطین اشغال شده برنامه اجرا کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار