اشک‌ها و لبخند‌های بازیگر معروف هندی برای خانواده اش
کد خبر: ۱۰۵۵۵۰
تاریخ انتشار: 2018 April 11    -    ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
ستاره ی هندی کارینا کاپور و همسر بازیگر او سیف علی خان زوج خوشبختی هستند که از حدود شش سال پیش با هم زندگی می کنند. کارینا کاپور می گوید آنقدر به همسرش علاقه مند است که... او در پاسخ به سؤال سایت Pinkvilla گفته است با وجود گذشت چند سال از ازدواجشان هنوز از نبود همسرش دچار دلتنگی می شود و اگر او حتی برای چند ساعت از خانه بیرون برود...
علاقه ی عجیب بازیگر معروف به همسرش

علاقه ی عجیب بازیگر معروف به همسرشاختصاصی «تابناک با تو»؛ ستاره ی هندی کارینا کاپور و همسر بازیگر او سیف علی خان زوج خوشبختی هستند که از حدود ۶ سال پیش با هم زندگی می کنند. کارینا کاپور می گوید آنقدر به همسرش علاقه مند است که هر بار او از خانه بیرون می رود از شدت اندوه به گریه می افتد. او در پاسخ به سؤال سایت Pinkvilla گفته است با وجود گذشت چند سال از ازدواجشان هنوز از نبود همسرش دچار دلتنگی می شود و اگر او حتی برای چند ساعت از خانه بیرون برود اندوهگین‌ می شود و اشک می ریزد!

علاقه ی عجیب بازیگر معروف به همسرش

کارینا کاپور و همسرش سیف علی خان در طول فیلمبرداری Tashan با یکدیگر آشنا شده و در ۱۶ اکتبر ۲۰۱۲ با هم ازدواج کردند و در ۲۰ دسامبر ۲۰۱۶ فرزند آنها تیمور علی خان به دنیا آمد. نکته ی جالب این است که کارینا کاپور پس از ازدواج پر کارتر شده و حتی در دوران بارداری در چند فیلم بازی کرد و به عنوان مدل لباس فعالیت نمود.

علاقه ی عجیب بازیگر معروف به همسرش

کارینا کاپور به تازگی در مصاحبه با IANS درباره ی حضور بیست ساله ی خود در هالیوود صحبت کرده و از حضور خود در بالیوود به عنوان شرف واقعی یاد کرد. او همچنین اظهار امیدواری کرد که بتواند بیست سال دیگر هم به فعالیت های خود در بالیوود ادامه بدهد.

علاقه ی عجیب بازیگر معروف به همسرش

او در ۲۱ سپتامبر ۱۹۸۰ در یک خانواده ی کاملا سینمایی بزرگ شد. پدر بزرگ او پیشکسوت سینمای هند راج کاپور و پدر او راندهیر کاپور و مادرش بوبیتا کاپور و خواهرش کاریشما کاپور می‌باشد. رانبیر کاپور ستاره جوان سینمای هند نیز پسرعموی او می‌باشد. کارینا کاپور در سال ۲۰۱۲ با سیف علی خان ازدواج کرد و از آن پس از وی با نام کارینا کاپور خان نام برده می‌شود.

علاقه ی عجیب بازیگر معروف به همسرش

نگاه بالیوود نسبت به زنان بهبود یافته است

کارینا کاپور می گوید: نسل جوان فیلمسازان هندی نمونه های متنوعی از زنان مدرن و به روز را در فیلم های خود نمایش می دهند. به وضوح می بینیم که تصویر زنان بر روی پرده ی سینمای هند نسبت به گذشته فرق کرده است. کارینا کاپور درباره ی حفظ تعادل بین حرفه و مسئولیت مادر بودن می گوید: همواره مراقبم تا بین زندگی حرفه ای و خانوادگی ام تعادل برقرار کنم. با وجود تیمور کار سخت شده است اما من یک سیستم حمایتی شگفت انگیز متشکل از همسرم سیف علی خان و خانواده ام دارم. کارینا کاپور بر این باور است که زن هندی موفق  کسی است که می تواند چند نقش را در کامل ترین شکل ممکن ایفا کند. او می گوید افتخار می کنم که ازدواج کرده ام، مستقل هستم و کار می کنم و در عین حال شغل و هویّت فردی خود را دارم.

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار