توصیه های کاربردی برای شستن مانتو و چادر مشکی
کد خبر: ۱۰۵۴۶۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2018 April 11    -    ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
رنگ چادرها و مانتوهای مشکی ممکن است به دلیل شستشوی نادرست کمرنگ و بور شود. با رعایت نکات زیر می توانید مشکل شستشوی لباس های مشکی را حل کنید. هیچوقت لباس های مشکی را جلوی نور مستقیم خورشید خشک نکنید و آن را روی بند لباس پهن نکنید، زیرا...اول اینکه سعی کنید برای شستن لباس های مشکی از آب سرد استفاده کنید.

توصیه های کاربردی برای شستن مانتو و چادر مشکی

توصیه های برای شستن مانتو و چادر مشکیاختصاصی «تابناک با تو»؛ رنگ چادرها و مانتوهای مشکی ممکن است به دلیل شستشوی نادرست کمرنگ و بور شود. با رعایت نکات زیر می توانید مشکل شستشوی لباس های مشکی را حل کنید:

۱. قبل از انداختن لباس در ماشین لباسشویی آن را برگردانید و برعکس کنید و از قرار دادن لباس های مشکی در تایم طولانی ماشین لباسشویی پرهیز کنید. (البته بهتر است چادر مشکی را با دست بشویید تا زیبایی و کیفیت خود را از دست ندهد).

۲. در هنگام شستشوی لباس ها چند قطره سرکه سفید به ماشین لباسشویی اضافه کنید تا پارچه ی مشکی چادر و یا مانتو نرم شود و رنگ مشکی آن در طول فرآیند شستشو ثابت بماند.

توصیه های برای شستن مانتو و چادر مشکی

۳. هیچوقت لباس های مشکی را جلوی نور مستقیم خورشید خشک نکنید و آن را روی بند لباس پهن نکنید، زیرا جای بند روی چادر و مانتوی مشکی شما خواهد افتاد به جای این کار چادر خود را برای خشک کردن از جایی آویزان کنید.لباس و چادر مشکی خود را با اتوی بخار و با درجه ی معتدل اتو بزنید.

۴. هنگام اتو زدن این لباس‌ها، احتمال برق افتادن آن‌ها در اثر حرارت اتو زیاد است. بنابراین بهتر است هنگام اتو کردن، لباس را پشت و رو کرده و آن را از قسمت داخلی اتو کنید یا این که هنگام اتو کردن، یک پارچه نازک روی لباس بیندازید تا لباستان برق نیفتد و رنگ و حالت اصلی خودش را داشته باشد.

توصیه های برای شستن مانتو و چادر مشکی

۵. اول اینکه سعی کنید برای شستن لباس های مشکی از آب سرد استفاده کنید. آب سرد، رنگ لباس را ثابت نگه می دارد و عمر آن را طولانی می کند. همچنین به جای استفاده از پودرها یا صابون های شوینده از شامپو استفاده کنید تا ثبات رنگ لباستان بیشتر کمک کند و از ماندن آثار سفید روی آن نیز جلوگیری شود.

 

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
4
1
چادر سیاه مال فرهتک ایران نیست لطفا تبلیغ نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
فعلا که جز فرهنگ ایرانی شده : )
ناشناس
| |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
نصف ملت چادری ان. می گه چادر تبلیغ نکنید!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار