نکات کاربردی برای آرایش چشم مخصوص عینکی ها
کد خبر: ۱۰۵۳۹۴
تاریخ انتشار: 2018 April 14    -    ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
خانم هایی که عینک می زنند، گاهی از این موضوع که چشم ها و آرایش از پشت عینک دیده نمی شود، گله دارند؛ هرچند عینک می تواند فرم زیباتری به چهره دهد و چشمها را نمایان تر کند.برای داشتن آرایش زیبا زیر عینک باید کاری کنید چشمها بعد بگیرد. برای اینکار لازم است آرایش شما با هایلایت هایی همراه باشد.

چه نکاتی برای اینکه آرایش چشم زیر عینک زیباتر شود!

چه نکاتی برای اینکه آرایش چشم زیر عینک زیباتر شود!به گزارش «تابناک با تو»؛ خانم هایی که عینک می زنند، گاهی از این موضوع که چشمها و آرایش از پشت عینک دیده نمی شود، گله دارند. هرچند که عینک می تواند فرم زیباتری به چهره دهد و چشمها را نمایان تر کند. اما باید بدانید چطور پشت عینک چشمانتان را آرایش کنید.


برای داشتن آرایش زیبا زیر عینک باید کاری کنید چشمها بعد بگیرد. برای اینکار لازم است آرایش شما با هایلایت هایی همراه باشد. قسمت هایی تیره تر و قسمت های دیگر روشن تر آرایش شود. پس بهتر است سایه چشم را از پالت رنگی انتخاب کنید که رنگ های آن از تیره به روشن برود.

۱ ) پلک بالا را کانتور کنید

از آنجایی که عینک باعث می شود دیگران چشمانتان را با بعد و فرورفتگی های متفاوتی ببینند، بهتر است از تکنیک کانتور استفاده کنید. این هایلایت را در پلک بالا، نقطه ای که پلک به استخوان زیر ابرو برخورد می کند، انجام دهید. از رنگی روشن و خنثی روی پلک استفاده کنید و رنگ تیره تر مثلا قهوه ای تیره را در ناحیه خط ابرو و پلک بزنید تا یک سایه و عمق ایجاد کند.

۲ ) از روشن کننده داخل چشم، زیر خط چشم، و زیر استخوان ابرو استفاده کنید

این روشنی در اطراف چشم باعث می شود که چشمها روشن تر و بازتر دیده شود و وقتی این روشنی را با تیرگی ترکیب می کنید، تضادی زیبا و جذاب ایجاد کرده و باعث می شود چشمانی شاداب تر زیر عینک داشته باشید. توجه داشته باشید که در این آرایش بیشتر توجه ما به ایجاد عمق و بُعد است پس باید هنگام استفاده از رنگهای تیره و روشن با دقت عمل کنید.

چه نکاتی برای اینکه آرایش چشم زیر عینک زیباتر شود!

برای آرایش زیر عینک بهتر است، خط چشم را داخل پلک بالا و پایین نکشید ‎

۳ ) روی پلک بالا خط بکشید

برای آرایش زیر عینک بهتر است که خط چشم را داخل پلک بالا و پایین نکشید و بگذارید چشمتان زیر عینک بازتر دیده شود، برای اینکار کافیست تا خط چشم را روی پلک بالا بکشید.

۴ ) خط چشم را دنباله دار بکشید

نگرانید که عینک باعث شود چشمانتان به هم نزدیک به نظر برسند؟ با دنباله دار کردن خط چشم می توانید مشکل را حل کنید. بیشتر عینک ها عریض تر از چشم شما هستند و این می تواند کمکی باشد تا هم آرایش چشم شما بیشتر دیده شود و هم فضای کافی برای دنباله دار کردن آرایش داشته باشید.

۵ ) ابروهایتان را مرتب کنید

عینک مانند یک قاب در چهره شما عمل می کند و ابروهای شما این قاب را تکمیل می کنند. کمی ابرویتان را پرتر کنید اما طوری در آن مداد نکشید که زاویه دار و خیلی تیره به نظر برسد. می خواهیم آرایش چشم زیر عینک زیبا و طبیعی جلوه کند. پس با آرایش بیش از حد و بی دقت آن را خراب نکنید. فقط کافی است ابروهای مرتب و یکدست داشته باشید تا جلوه عینک و آرایش چشم بیشتر شود.

منبع: بانوی شهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار