پوشش مخصوص محل کار آقایان
کد خبر: ۱۰۵۳۰۶
تاریخ انتشار: 2018 April 09    -    ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
خوش پوش بودن یکی از دغدغه های مهم مردان مخصوصا در محل کار هست. هر روز صبح که آماده می‌شویم تا به محل کارمان برویم معمولا پرسش‌هایی نظیر این‌که امروز صبح ،“کت شلوار بپوشم یا تی‌شرت و شلوار جین” ،"کدام ساعت و کیف " را استفاده کنم را از خودمان می‌پرسیم و اساسا همه ما وسواس داریم که چطوری به محل کار خود برویم.

پوشش مخصوص محل کار آقایانبه گزارش «تابناک با تو»؛ خوش پوش بودن یکی از دغدغه های مهم مردان مخصوصا در محل کار هست. هر روز صبح که آماده می‌شویم تا به محل کارمان برویم معمولا پرسش‌هایی نظیر این‌که امروز صبح ، “کفش اسپرت بپوشم یا رسمی”، “کت شلوار بپوشم یا تی‌شرت و شلوار جین” ،"کدام ساعت و کیف " را استفاده کنم و مانند این‌ها را از خودمان می‌پرسیم و اساسا همه ما وسواس داریم که چطوری به محل کار خود برویم.

پوشش مخصوص محل کار آقایان

• به کفش و کمربندتان نگاه کنید:

پوشش مخصوص محل کار آقایان


قرار نیست شما یک کفش و یا کمربند را آن قدر استفاده کنید تا پاره شود. بهتر است چند جفت‌ کفش و چند عدد کمربند داشته باشید و آن را با لباس های گوناگون بپوشید. وقتی کفش یا کمربند شما کهنه باشد، دیگر آن را در محل کار استفاده نکنید بلکه آن را برای مهمانی ها و گردش‌ های خانوادگی غیر رسمی کنار بگذارید.

• ساعت‌ های فلزی بهترند:

پوشش مخصوص محل کار آقایانبرای رسمیت بخشیدن به تیپ خود در محل کار، ساعت‌ هایی با بند نقره و یا استیل بپوشید اما اگر حاضر نیستید علاقه قدیمی‌ تان را به ساعت‌ های بند چرمی کنار بگذارید، یک ساعت بند چرمی با طرحی محکم و مردانه برگزینید.

• کیف پول‌ های باریک:

پوشش مخصوص محل کار آقایان


یک آقای شیک‌ پوش در محل کارش، کیف پول بزرگ و حجیمی‌ را در جیب پشت شلوارش نمی چپاند، به جای آن کیف پول‌ های باریک و قدی برای محل کار مناسب ترند، برای مدارکتان هم می توانید یک کیف مخصوص کارت‌ ها و مدارک تهیه کنید و آن را در کیف دستی‌ تان بگذارید.

منبع: بیتوته

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار