فوتبالیست متوفی که نوستالژی گردشگران است +عکس
کد خبر: ۱۰۵۰۷۳
تاریخ انتشار: 2018 April 04    -    ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵

دیدنی‌های هر دیاری، بهترین جاذبه برای هر مسافر و گردشگری است و حال اگر این زیبایی‌ها به نوعی، نوستالژی یک ملت نیز به حساب بیاید، حال خوش گردشگر دو چندان می‌شود.

حال در شهر فومن معروف به شهر مجسمه‌ها و در دل بازار قدیمی این شهر توریستی و مملو از سبزی، میوه‌جات و ماهی؛ مشاهده عکس‌های مرحوم سیروس قایقران - فوتبالیست قدیمی کشورمان؛ حس نوستالژیی از خاطرات فوتبال موفق دهه ۹۰ ایران بر ذهن هر مسافر ایرانی تداعی می‌کند.

فوتبالیست متوفی که نوستالژی گردشگران است +عکس

مرحوم قایقران در ۱۸ فروردین ۱۳۷۷ برای تعطیلات نوروز همراه خانواده‌اش به انزلی آمده بود که در بازگشت و در حالیکه همراه فرزند، همسر و برادر همسرش در اتومبیل رنوی خود عازم تهران بود در حوالی امامزاده هاشم با کامیون حاوی الوار تصادف کرد که منجر به فوت وی و فرزندش «راستین» شد.

وی در ۱۰۰ مسابقه شرکت داشت که ۴۳ بازی، رسمی بوده‌است. در ۲۱ بازی کاپیتان تیم ملی بوده و ۱۴ گل برای تیم ملی به ثمر رسانده است که بهترین آن‌ها به تیم کره جنوبی در نیمه نهایی بازی‌های آسیایی ۱۹۹۰ پکن بود. اولین بازی ملی را در ۳۰ دی ماه ۱۳۶۳ برابر یوگسلاوی و آخرین بازی ملی را در ۲۶ فروردین ۱۳۷۲ برابر بوسنی انجام داد. نخستین کاپیتانی تیم ملی را در ۱۱ آذر ۱۳۶۷ برابر قطر به عهده گرفت.

تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار