زیباترین حلقه‌های نامزدی ۲۰۱۸
کد خبر: ۱۰۴۹۱۳
تاریخ انتشار: 2018 April 03    -    ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
انگشتر‌های نامزدی سال ۲۰۱۸ با وفاداری به شکل‌های مرسوم طوری طراحی شده اند که نمادی از شخصیّت زن آزاد و قوی باشند. در این گزارش جزئیاتی از جدیدترین و زیباترین انگشتر‌های نامزدی سال ۲۰۱۸ را خواهید خواند.

زیباترین حلقه‌های نامزدی ۲۰۱۸«اختصاصی تابناک باتو» ماه‌های نوامبر و مارس از محبوبترین ماه‌های سال برای انتخاب شریک زندگی است. از این روی، دختران با شور و اشتیاق منتظر زنگ تلفن و یک حلقه‌ی نامزدی هستند. گزینه‌های زیادی در مقابل عروس وجود دارد، اما خیلی از دختران از انگشتر‌های نامزدی تکراری مثل سولیتر، سنگ‌های قیمتی، الماس و یا طلای سفید دوری می‌کنند. به همین دلیل انگشتر‌های نامزدی سال ۲۰۱۸ با وفاداری به شکل‌های مرسوم طوری طراحی شده اند که نمادی از شخصیّت زن آزاد و قوی باشند. در این گزارش جزئیاتی از جدیدترین و زیباترین انگشتر‌های نامزدی سال ۲۰۱۸ را خواهید خواند.

زیباترین حلقه‌های نامزدی ۲۰۱۸
۱. انگشتر باز
حلقه‌ی متمایز، با بُرش هندسی خاص که در آن گوشه‌ی اول و دوم انگشتر به هم نمی‌رسند. اغلب این انگشتر با الماس و یا سنگ‌های قیمتی در هر طرف آن زینت داده می‌شود.

زیباترین حلقه‌های نامزدی ۲۰۱۸

۲. شکل سنگ منحصر به فرد
حلقه‌ی صاف و ساده که با حکاکی‌هایی در وسط آن تزیین داده شده است. عروس این حلقه را قبول می‌کند، زیرا رازی درون آن قرار دارد؛ نوری از قلب حلقه خارج می‌شود و به دستان دختر زیبایی و جذّابیت بیشتری می‌بخشد.

زیباترین حلقه‌های نامزدی ۲۰۱۸

۳. انگشتر شرقی- غربی
یک حلقه با طراحی کلاسیک که ایده‌های طراحان شرقی و غربی در آن به تلاقی می‌رسند. این انگشتر به زیبایی و کلاسیک بودن شهرت دارد. در وسط آن دانه‌ی درخشان زمرد قرار گرفته است. یک قطعه جواهر دل انگیز با طراحی و هندسه‌ای هوشمندانه و زیبا.

زیباترین حلقه‌های نامزدی ۲۰۱۸

۴. حلقه‌ی ازدواج تمام سنگ
به جای یک سنگ مجموعه‌ای از سنگ‌ها در یک انگشتر گردآوری شده اند. این انگشتر محبوب‌ترین حلقه‌ی نامزدی در میان دختران است. ارزش خود را همواره حفظ کرده و با همه‌ی سلیقه‌ها همخوانی دارد.

زیباترین حلقه‌های نامزدی ۲۰۱۸

۵. حلقه با سنگ‌های رنگی
انگشتر مُد روز و شیکی است. سنگ‌های رنگی در آن کاملاً واضح و آشکار هستند و می‌توان آن را نمادی از عشق تعبیر کرد. سنگ‌های قیمتی رنگی، در طلای صورتی بسیار زیبا به چشم می‌خورند. رنگ نگین‌های این انگشتر به حسب سلیقه‌ی عروس متغیر است.

زیباترین حلقه‌های نامزدی ۲۰۱۸

۶. الماس بیضی شکل
در سال ۲۰۱۸ زمرد‌های دایره‌ای شکل در انگشتر جای خود را به انگشتر‌های الماس بیضی شکل داده اند. شکل کشیده و بسیار شیک این حلقه، انگشتان شما را با شکوه‌تر نشان می‌دهند.

زیباترین حلقه‌های نامزدی ۲۰۱۸

 

زیباترین حلقه‌های نامزدی ۲۰۱۸

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار