زیباترین روش های بستن روسری ساتن و ابریشمی
کد خبر: ۱۰۴۸۲۹
تاریخ انتشار: 2018 April 02    -    ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
روسری های ساتن و ابریشمی به شما استایلی شیک و زنانه می دهند. بسیاری از زنان برای مراسم های غیر رسمی و مناسبت های فاخر از روسری های ساتن استفاده می کنند؛ اما گاهی اوقات نحوه ی استفاده و بستن این روسری ها به دلیل ماهیت نرم و سُر خورنده مشکلاتی را به وجود می آورند.

زیباترین روش های بستن روسری ساتن و ابریشمی«اختصاصی تابناک باتو» روسری های ساتن و ابریشمی به شما استایلی شیک و زنانه می دهند. بسیاری از زنان برای مراسم های غیر رسمی و مناسبت های فاخر از روسری های ساتن استفاده می کنند؛ اما گاهی اوقات نحوه ی استفاده و بستن این روسری ها به دلیل ماهیت نرم و سُر خورنده مشکلاتی را به وجود می آورند. در این گزارش زیباترین و آسانترین روش های بستن روسری ساتن را در تصاویر خواهید دید.

روش اول:

زیباترین روش های بستن روسری ساتن و ابریشمی

روسری را روی سرتان قرار دهید. یک طرف آن را گرفته و به سمت دیگر برده و با سنجاق ببندید و محکم کنید. اما طرف دیگر روسری را همانطور که در عکس مشخص است به پشت سر برده و از سمت دیگر روی شانه هایتان رها کنید. در این روش باید زیر روسری از هدبند استفاده کنید.

روش دوم:

زیباترین روش های بستن روسری ساتن و ابریشمی

روسری ساتن را روی سرتان بیندازید. آن را از پشت سر با گیره به هم ببندید. سپس یک طرف روسری را گرفته و همانطور که در عکس می بینید دور سرتان بپیچانید. گوشه ی دیگر روسری را هم با سنجاق به سمت مقابل برده و با سنجاق و یا گیره محکم کنید و در همان حالتی که خودش می افتد رها کنید.

روش سوم:

زیباترین روش های بستن روسری ساتن و ابریشمی

این روش کلاسیک بسیار خوب و راحت است. روسری را روی سرتان بیندازید. با گیره از وسط زیر گلو آن را ببندید. سپس یک طرف روسری را به سمت مقابل برده و آن را با سنجاق و یا گیره ی روسری ثابت کنید تا از روی سرتان لیز نخورد.

روش چهارم:

زیباترین روش های بستن روسری ساتن و ابریشمی

روش چهارم بسیار پرشور و جوانانه است و نیازی نیست که خیلی سفت و سخت آن را ببندید تا لیز نخورد. کافی است روسری ساتن را روی سرتان بیندازید و گوشه های آن را در جهت عکس و به صورت شُل در قسمت پایین گردن بپیچانید و با گیره محل التقاط آنها را از پشت به هم وصل کنید. پس از آن گوشه هایش را به سمت جلو آویزان کنید.‌ بهتر است در این نوع روش بستن برای حفظ زیبایی و وقار از هدبند و یقه های حجاب استفاده کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار