بازیگر معروف ترک پشیمان از عمل زیبایی
کد خبر: ۱۰۴۷۸۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 April 02    -    ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
طرفداران نورگل یشیلچای از او به خاطر انتقادپذیری اش تشکر کردند. به تازگی یک روزنامه ی ترکیه ای از نورگل یشیلچای و بوتاکس صورت او انتقاد تندی کرده بودT اما نورگل نه تنها از این انتقادات برآشفته نشد بلکه با روی گشاده از آنها استقبال کرد.

بازیگر معروف پشیمان از عمل زیبایی

بازیگر معروف پشیمان از عمل زیبایی«اختصاصی تابناک باتو» طرفداران نورگل یشیلچای از او به خاطر انتقادپذیری اش تشکر کردند. به تازگی یک روزنامه ی ترکیه ای از نورگل یشیلچای و بوتاکس صورت او انتقاد تندی کرده بود، اما نورگل نه تنها از این انتقادات برآشفته نشد بلکه با روی گشاده از آنها استقبال کرد و گفت:

بازیگر معروف پشیمان از عمل زیبایی

قبل از بوتاکس زیباتر بودم، اصلا به آن نیازی نداشتم، چون هنوز زیبا و جوانم. هنوز مدّت زمان زیادی از مطالب انتقادی و منفی روزنامه ها، طرفداران و شبکه های اجتماعی علیه چهره ی جدید نورگل یشیلچای نگذشته بود که او به گرمی از همه ی آنها استقبال کرد و تزریق بوتاکس بر روی صورتش را متوقف نمود. او به این حرکت اکتفا نکرد بلکه در مصاحبه با رسانه ها اعتراف کرد که:

بازیگر معروف پشیمان از عمل زیباییقبل از این تجربه ی تزریق بوتاکس نداشتم، خیلی پشیمانم شدم, و همانطور که الآن می بینید اثری از بوتاکس روی صورتم نیست.

بازیگر معروف پشیمان از عمل زیبایی


یشیلچای در حال حاضر هیچ فیلم و سریالی بازی نمی کند و در مرخصی به سر می برد. او در ۲۶ مارس ۱۹۷۶ میلادی در افیون قره حصار ترکیه به دنیا آمد و در فیلم های معروفی از جمله عشق و جزا، ماه پیکر و گوزل به ایفای نقش پرداخت.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
اسماعیل
|
United States
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
19
1
40 سالش است و نسبتا زیبا. منتظر نمایش فیلم ایرانی او (جن زیبا) هستیم. در ضمن ایشان مجرد است. متاسفم که در مدت حظور او در ایران هیچ ایرانی با جنمی پیدا نشد که دل او را بدست آورده و با او ازدواج کند. در فرهنگ ایران و اکثر کشورهای دنیا عروس بردن از شهرها، روستاها، و کشورهای دیگر افتخار دارد. مثلا بازیکن فوتبال انصاریان واقعا با جنم است که با یک دختر زیبا، مشهور، و ثروتمند یونانی ازدواج کرد و باعث افتخار ایرانیان در یونان شد و همه مردم یونان و مطبوعات در مورد او صحبت میکنند. اگر 100 تا ایرانی مانند انصاریان در دنیا داشتیم بهترین تبلیغ برای ایران بود.
پاسخ ها
سارا
| |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
بهترین تبلیغ برای ایران اینه که دیگه هیچ وقت نظر ندی تو :))))
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار