روزهای سخت بازیگر زیبای ترکیه ای و مادرش
کد خبر: ۱۰۴۶۹۲
تاریخ انتشار: 2018 March 31    -    ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
چندی پیش بازیگر جوان و زیبای ترکیه ای «هازل کایا» در یک مصاحبه گفت که به بیماری دیابت مبتلا شده و این بیماری بر شکل و ظاهر او تأثیر گذاشته، به طوری که در طول یک ماه و نیم یازده کیلوگرم وزن کم کرده است.

روزهای سخت بازیگر زیبای ترکیه ای و مادرش«اختصاصی تابناک باتو» چندی پیش بازیگر جوان و زیبای ترکیه ای «هازل کایا» در یک مصاحبه گفت که به بیماری دیابت مبتلا شده و این بیماری بر شکل و ظاهر او تأثیر گذاشته، به طوری که در طول یک ماه و نیم یازده کیلوگرم وزن کم کرده است. دیابت باعث شده او در سبک زندگی خود تغییرات اساسی بدهد. هازل می گوید:

روزهای سخت بازیگر زیبای ترکیه ای و مادرش


" بیماریِ دیابت آسان نیست, به خصوص این که من جوان هستم, قند خونم نامنظم است و گاهی پس از خوردن غذا قند خونم به شدت بالا می رود و حتی باعث شده تا بیهوش شوم."هازل کایا همچنین درباره ی بیماری اش می گوید: "دیابت من را ضعیف کرده. رنج زیادی کشیدم. دوران تشخیص برایم ترسناک بود."

البته او سعی کرده تا با پیاده روی و ورزش منظم با این بیماری کنار بیاید. او از خوردن شیرینی ها و غذاهای چرب خودداری می کند و می گوید‌ با شجاعت تمام با این بیماری دست و پنجه نرم خواهد کرد.

روزهای سخت بازیگر زیبای ترکیه ای و مادرش

اینک هازل کایا در یک مبارزه ی جدید پا گذاشته است. مادر او خانم عایشه گُل (وکیل، فعال حقوقی و هنرمند هنرهای تجسمی) به بیماری سرطان مبتلا شده. عایشه گل با انتشار تصویری از دختر معروفش که در حال کوتاه کردن موهای او است نوشته بود:

روزهای سخت بازیگر زیبای ترکیه ای و مادرش

"ما زن ها نباید با شنیدن کلمه ی سرطان دچار ترس بشویم. باید چکاپ منظم داشته باشیم. تشخیص زودهنگام سرطان فرصت بزرگی برای درمان است. "

تصاویر نشان می داد که هازل کایا با قدرت و جدیّت در حال کوتاه کردن موهای مادرش است. عشق و حمایت در چهره ی هازل موج می زد.

روزهای سخت بازیگر زیبای ترکیه ای و مادرش

در جدیدترین تصاویر منتشر شده از این ستاره ی ترکیه او در حال خارج شدن از مطب پزشک به همراه مادرش در منطقه "نشان تاشی" است. آثار شیمی درمانی در چهره ی عایشه گل دیده می شود. او تمام موهای خود را در طول فرآیند درمان از دست داده و هازل هم وزن زیادی کم کرده است. هازل در همه ی جلسات شیمی درمانی با امید و مهربانی مادرش را همراهی می کند.

روزهای سخت بازیگر زیبای ترکیه ای و مادرش

وقتی یکی از روزنامه نگاران می خواست از او درباره ی سریال جدیدش سؤال کند هازل گفت: "من و مادرم باید الآن غذا بخوریم، نمی توانم با شما حرف بزنم." او در این لحظه دستان مادرش را می گیرد و با هم به رستورانی در همان نزدیکی می روند.

هازل و مادرش بسیار به هم وابسته هستند. وقتی هازل هفت سال داشت پدر و مادرش از هم جدا شدند. پدر او با زن دیگری ازدواج کرد و (عایشه گل) زندگی با دخترش هازل را ترجیح داد.

هازل کایا در دهم اکتبر ۱۹۹۰ در شهر (غازی عینتاب) ترکیه به دنیا آمد. او اولین نقش مهم خود را در سریال گنجو ایفا کرد و پس از آن در سال ۲۰۰۸ میلادی در سریال عشق ممنوع در نقش نیهال زیاگل ظاهر شد. بخش عمده ی محبوبیت او مرهون ایفای نقش در سریال بسیار موفق « اسمش را فریحا گذاشتم» است. او در این سریال نقش دختر فقیری به نام فریحا را بازی می کرد که عاشق پسر ثروتمند و مشهور دانشگاه می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار