تکنیک‌های چیدمان میز آرایش
کد خبر: ۱۰۴۶۸۶
تاریخ انتشار: 2018 April 04    -    ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
تمام وسایلی را که در طول روز به کار می برید همچون کرم، دستمال و ... را باید روی میز خود بگذارید تا هر زمان که به آنها نیاز داشتید بدون اتلاف وقت آنها را پیدا کنید. می توانید با کمی خلاقیت از شیشه های خالی مربا برای محل نگهداری لوازم آرایش خود استفاده کنید.

تکنیک‌های چیدمان میز آرایش  اختصاصی «تابناک باتو»؛ یکی از لوازمی که در اتاق هر خانمی لازم و ضروری به نظر می رسد میز آرایش است. بسیاری از خانم ها گاهی آینه ی دستشویی و یا آینه هر اتاق دیگری را به میز آرایش خود ترجیح می دهند. این موضوع نتیجه ی این است که میز آرایش غیر اصولی طراحی شده در جای نامناسبی قرار گرفته و یا روشنایی کافی ندارد.

جزئیات داشتن یک میز آرایش مناسب در اتاق خواب

آینه: از عناصر اساسی یک میز آرایش این است که باید در درجه ی اول مجهز به روشنایی باشد که تصاویر را واضح و کاملا دقیق نشان بدهد. به همین دلیل برای میز آرایش باید از چراغ های کوچکی برای روشن کردن محیط اطراف آن استفاده کرد. در میزهای آرایشی حرفه ای نور و روشنایی کافی از ویژگی های مهم به شمار می روند که فرد بتواند همه ی جزئیات صورت خود را به طور کامل در آن ببیند.

صندلی یا چهارپایه ی میز آرایش

صندلی و یا چهارپایه ی میز آرایش می تواند کلاسیک، مدرن و یا خاص و خلاقانه باشد. مهمترین ویژگی یک صندلی خوب این است که وقتی روی آن می نشینید احساس راحتی داشته باشید.

میز

تمام وسایلی را که در طول روز به کار می برید همچون کرم، دستمال و ... را باید روی میز خود بگذارید تا هر زمان که به آنها نیاز داشتید بدون اتلاف وقت آنها را پیدا کنید. می توانید با کمی خلاقیت از شیشه های خالی مربا برای محل نگهداری لوازم آرایش خود استفاده کنید. در خصوص شیشه های عطر و ادکلن هم می توانید از یک سینی گِرد کمک گرفته و تمام عطرهای خود را روی آن قرار دهید. این کار هم کمک می کند تا میز آرایشی مرتبی داشته باشید و هم اینکه به هنگام دسترسی همه ی عطرهای خود را یکجا در اختیار داشته باشید.

شکل های متنوع میز آرایش

شکل کلاسیک یا سلطنتی که در این نوع میز آرایش ظریف کاری ها و تزئینات بی نظیری استفاده شده که بیشتر شبیه متعلقات قصرهای عصر باستان است.

شکل مدرن، شکل هایی که ساده هستند و اغلب رنگ های شاد و روشن در آنها استفاده شده و در طراحی میز و صندلی آنها سنّت شکنی هایی به چشم می خورد. و در نهایت شکل سوم که تلفیقی از میزهای مدرن و کلاسیک است؛ برای مثال میز آرایشی با طراحی کلاسیک و ظریف کاری های دقیق در رنگ های گرم و با هیجان.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار