۶ پیشنهاد ایرانی برای هدیه روز پدر
کد خبر: ۱۰۴۶۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 March 30    -    ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰

میلاد حضرت علی (ع) نزدیک است و بازهم تکاپوی کمد خاک بخورد. با این شرایط به نظر می‌رسد که گزینه‌های روی میز کم هستند. اما ما چند پیشنهاد برایتان داریم که انتخاب و خرید هدیه برایتان راحت تر شود.

گزینه‌‌ٔ اول. دیجیتالی‌ها

این روزها که وسایل دیجیتالی همه گیرتر از قبل شده اند. باتوجه به بودجه ای که مد نظر دارید می‌توانید برای پدر/ همسرتان گوشی تلفن همراه، شارژر همراه [پاور بانک]، فلش مموری، هارد اکسترنال،لپ تاپ و دیگر وسایل دیجیتالی که نیاز دارد را بخرید.

این وسایل احتمالاً ایشان را خوشحال و نیازشان را مرتفع می‌سازد. البته شرکت های ایرانی که این محصولات را می‌سازند، خیلی محدود هستند. برای گوشی تلفن همراه تنها برند ایرانی خوب جی ال ایکس است. که با توجه به داشتن خدمات پس از فروش، قیمت مناسب و کیفیت مطلوب، می تواند گزینه مناسبی برای هدیه‌ی روز پدر باشد. اما متأسفانه دیگر محصولات دیجیتال در ایران ساخته نمی‌شوند. مثلاً فلش مموری یا شارژر همراه ایرانی نداریم.

گزینه‌‌ٔ دوم. لباس خانگی

همیشه لباس می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد. اما لطفاً جوراب نخرید! روئین‌تن پوش لباس‌های خانگی، پیراهن و شلوار و کلا لباس‌های خوبی تولید می‌کند که کاملاً همتراز و حتی بهتر از نمونه‌های ترک هستند. این شرکت لباس زیر هم تولید می‌کند اما برای این مناسبت و هدیه دادن سراغش نروید. برای خودتان می‌گویم! اینطور برایتان بهتر است. شرکت ساروک هم لباس‌های خوبی برا استفاده روزمره دارد که انقدر نخی و خنک هستند که می‌تواند دل پدرانمان را شاد و خنک نگه دارد.

گزینه‌‌ٔ سوم. کت و شلوار

کت و شلوار این قابلیت را دارد هدیه‌ای بسیار شیک و مورد پسند، برای روز پدر باشد. از برندهای خوب ایرانی که در این زمینه محصولات خوبی تولید می‌کنند، می‌توان به موکارلو ، هاکوپیان، گراد و ماکسیم اشاره کرد. این نکته را هم اضافه کنم که موکارلو همان شرکت جامه‌سرا است که بسیار معروف و قدیمی بود، چند سالی است که نامش را تغییر داده است. که اغلبشان در سال چندین بار تخفیف ویژه دارند.

گزینه‌‌ٔ چهارم. پارچه

یک قواره پارچه‌ی شلواری اعلا می‌تواند انتخاب خیلی خوبی باشد که پدر/ همسرمان آن را دقیقاً نزد اندازه‌ی خودش و نزد یک خیاط خوب می‌دوزد. شاید اگر حساب کنید خرید شلوار آماده مناسب تر باشد اما دو نکته وجود دارد. اول اینکه خرید شلوار برای دیگران کار ساده‌ای نیست. دوم اینکه شلوار دوخته شده با پارچه‌عای با کیفیتی مثل مطهری و مقدم، بسیار بیشتر عمر می‌کند و از لحاطاندازه متناسب‌تر و شیک‌تر از آب در می‌آید.

گزینه‌‌ٔ پنجم. عطر و ادکلن

بعد از سرچ‌ فراوان متوجه شدیم که انگار تنها برند ایرانی که ادکلن تولید می‌کند دیوایز (Diviz) است. که ادکلن‌های بسیار متنوعی در رنج‌های قیمت متفاوتی دارد. که با توجه به سلیقه و بودجه‌ای که مد نظر دارید،می‌توانید خرید کنید. البته بیک هم عطر تولید می‌کند اما مناسب هدیه روز پدر نیست. مگر اینکه یک کارتن عطر بیک هدیه بدهید!

گزینه‌‌ٔ ششم. گل و گلدان

هدیه دادن گل و‌گلدان طبیعی خیلی خوب است. نشاط خاصی به خانه می‌آورد و در این روزهای بهاری می‌تواند هدیه‌ای خوشایند پدر/ همسرمان باشد. البته باید ببینیم که این هدیه را می‌پسندند؟! و به باغبانی و نگهداری گل و گیاه علاقه دارند؟!

یکی از دیگر وسایل مرتبط به این حوزه، دستگاه آبیاری قطره ای است. که می‌تواند در مصرف آب صرفه جویی زیادی داشته باشد، آبیاری درختان و گیاهان باغچه خانه‌ی پدری را برایش راحت کند و رشد گیاهانش بهتر می شود. شرکت بازار لوله ایران تمام تجهیزات مرتبط را تولید می کند. این هدیه با قیمتی حدود صد هزار تومان می تواند هدیه ای بسیار متفاوت و کاربردی باشد. اما در روز پدر و این عید بزرگ، مهم‌تر از هدیه، دور هم بودن، شاد کردن دل پدر و مادر است. به صورتی که قدردان زحماتشان، شنونده‌ی حرفهایشان، محرم رازشان و مایه‌ی آرامششان باشیم.

اما اگر نتوانستیم هدیه‌ی گران قیمت و مورد نیاز ایشان را تهیه کنیم، می‌شود با خواهرها و برادرهایمان صحبت کنیم، هرکس با توجه به وسع مالی که دارد مبلغی بگذارد و هدیه‌ی مورد نظر به صورت مشترک خریداری شود. حتی می‌شود پدر و مادرمان را یک شب به رستوران ببریم و یا حتی هزینه زیارت کربلا و یا مشهد را به آنها هدیه کنیم. مهم این است که در کنار هم باشیم و باهم شاد باشیم.

فردا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Robert
|
United States
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۰
0
0
جوراب
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار