شکست هولناک فیلم «فراری» در اکران نوروزی
کد خبر: ۱۰۴۵۸۲
تاریخ انتشار: 2018 March 29    -    ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵

جدول فروش سینمای ایران در اکران نوروزی سال ۹۷ پس از گذراندن هشت روز با فروش کلی ۱۲.۳۸۶.۸۴۸.۰۰۰ تومان برای هر هفت فیلم روبرو شد.

سه هفته از اکران آثار فیلم‌های نوروز ۹۷ می‌گذرد و با توجه به فروش آثار می‌توان به راحتی شانس‌های پرفروش‌ترین فیلم اکران نوروزی را بررسی کرد. اما در این میان یک فیلم قعرنشین را می‌توان بدون شک از همین حالا شکست خورده اصلی اکران نوروز ۹۷ دانست.

فیلم "فراری" به کارگردانی "علیرضا داوود نژاد" با فروشی معادل ۱۲۰،۰۸۴،۰۰۰ تومان اثری است که به طور قطع شکست مالی سنگینی را متحمل خواهد شد.

مصادره ساخته "مهران احمدی" با بازی "رضا عطاران" به عنوان یکی از شانس‌های رکوردزنی در سینمای ایران شروع خوبی نداشته و تنها ۴،۲۸۸،۱۹۰،۰۰۰ تومان فروش بعد از ۲۰ روز داشته است.

به وقت شام جدیدترین ساخته ابراهیم حاتمی کیا که در جشنواره فیلم فجر افتخارات فراوانی همچون بهترین کارگردانی را از آن خود کرد با ۲،۴۴۶،۰۱۱،۰۰۰ فروش دومین فیلم اکران نوروزی است.

لاتاری ساخته محمدحسین مهدویان که خود سال گذشته با ماجرای نیمروز یکی از رکورداران بود پس از نزدیک به دو تنها ۲،۴۳۴،۲۷۵،۰۰۰ تومان فروخته و در جایگاه سوم ایستاده است.

لونه زنبور فیلم کمدی ساخته برزو نیک نژاد با بازی "پژمان جمشیدی" و "محسن کیایی" به فروشی معادل ۲،۰۰۴،۱۴۹،۰۰۰ تومان دست یافته تا رتبه چهارم اکران را از خود نماید.

خرگیوش دیگر نماینده سینمای کمدی هم رتبه پنجمی را با ۵۶۶،۰۰۷،۰۰۰ تومان فروش از آن خود کرده است. این فیلم دومین فیلم جواد عزتی در اکران نوروزی امسال بعد از لاتاری است.

انیمیشن فیلشاه با ۵۲۸،۱۳۲،۰۰۰ تومان فروش پنجم و فِراری ساخته آخر علیرضا داوود نژاد با فروشی معادل ۱۲۰،۰۸۴،۰۰۰ تومان قعر نشین جدول اکران نوروزی سینمای ایران است.

میزان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار