انتشار تصویر مرکل با سبیل هیتلری+عکس
کد خبر: ۱۰۴۵۵۲
تاریخ انتشار: 2018 March 29    -    ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰

روزنامه «ینی آکیت» روز دوشنبه در صفحه نخست خود با انتشار تصویری از آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان به شکل آدولف هیتلر، مرکل را به داشتن تفکر نازیسم متهم کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، این روزنامه ترکیه‌ای که به شدت طرفدار اردوغان بوده و به داشتن دیدگاه‌های افراط گرایانه در زمینه سیاست خارجی ترکیه معروف است، تصویر مرکل را با سبیل‌های هیتلری، بازوبند صلیب شکسته و کمربند حمایل و به شکل شبه نظامیان نازی منتشر کرد.

انتشار تصویر مرکل با سبیل هیتلری+عکس


این روزنامه همچنین اعلام کرد بسیار از ذهنیت مرکل نگران است. گفتنی است تصویر مرکل به شکل هیتلر در حالی منتشر شده که قرار است رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه با دونالد تاسک، رئیس شورای اروپا و ژان کلود یونکر، رئیس کمیسیون اروپا در تفرجگاه وارنا در بلغارستان واقع در کنار دریای سیاه به منظور اطلاح روابط ترکیه و اتحادیه اروپا دیدار کند.

همچنین شایان ذکر است اتحادیه اروپا بطور خاص از ترکیه به علت بازداشت سربازان یونانی که به هنگام انجام مأموریت گشت زنی مسیر خود را گم کرده و وارد ترکیه شده بودند، انتقاد کرده بود.

این نخستین باری نیست که یک روزنامه ترکیه ای، صدر اعظم آلمان را به شکل هیتلر، دیکتاتور آلمان نازی به تصویر می‌کشد. رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه نیز قبلا آلمان و دولت‌های دیگر در اتحادیه اروپا را به داشتن تفکر نازیسم متهم کرده بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار