آتش‌سوزی در یک مرکز خرید در روسیه ۴۸ کشته داشت
کد خبر: ۱۰۴۲۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 March 26    -    ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵

آتش‌سوزی روز یکشنبه (دیروز) در مرکز خرید «وینتر چری» در شهر «کمروف» روسیه به کشته شدن دستکم ۴۸ نفر منجر شد که شمار زیادی از قربانیان را کودکان تشکیل می‌دهد.

خبرگزاری روسی اسپوتنیک در این خصوص گزارش کرد، اولین گزارش‌ها از این آتش‌سوزی حاکی از آن است که این حادثه ظهر روز یکشنبه به وقت محلی آغاز شده است و پلیس، محل حادثه را مسدود و عملیات تخلیه ساختمان را آغاز کرد.

گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که چهار کودک به واسطه مسمومیت با گاز‌های ساطع‌شده جان خود را در این حادثه غم‌انگیز از دست دادند.

بنا بر جدیدترین آماری که مرکز ملی مدیریت بحران روسیه ارائه داده است، ۴۸ نفر در این حادثه جان خود را از دست دادند. پیش از این یک منبع از خدمات اضطراری گزارش کرد که ۶۹ نفر از جمله ۴۰ کودک هنوز ناپدید هستند و سرنوشت آن‌ها در هاله‌ای از ابهام است.

بعد از مدتی کمیته تحقیقات روسیه آمار تلفات را ۳۷ نفر و تعداد زخمی‌های حادثه را ۴۵ نفر اعلام کرد که البته تعداد تلفات این حادثه تاکنون ۴۸ نفر اعلام شده است.

بعد از آنکه آمار تلفات به ۳۷ نفر به روز رسانی شد، «ولادیمیر پوشکوف» وزیر امور اضطراری روسیه اعلام کرد که آتش‌نشان‌ها موفق نشدند که به چندین اتاق از این مرکز خرید دسترسی پیدا کنند.

زمانیکه پلیس عملیات تخلیه ساختمان را آغاز کرد، گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه ۱۰۰ نفر درون ساختمان در حال سوختن به دام افتاده‌اند و همچنین گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه افرادی از درون این مرکز تجاری در حال ارسال پیام کوتاه به دوستان و خویشاوندان خود هستند.

علت این آتش‌سوزی هنوز نامشخص است و تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد.

فارس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۶
0
0
خدا بیامرزتشون
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار