امدادرسانی به ۷۵ نفر حادثه دیده طوفان در خلخال
کد خبر: ۱۰۴۲۴۹
تاریخ انتشار: 2018 March 25    -    ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰

عزیز ارشادیان ظهر امروز در بازدید از پایگاه‌های امداد و نجات خلخال اظهار داشت: حدود ساعت ۲۱ دیشب نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در پی کسب اطلاع از در راه‌ماندگان به دلیل طوفان به محل اعزام شده و به امدادرسانی مشغول شدند.

وی با بیان اینکه ۱۷ خانوار در کیلومتر ۳۵ جاده خلخال به اسالم گرفتار شده بودند، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان اردبیل به همه ۷۵ نفر حادثه دیده امدادرسانی کرده و آن‌ها را اسکان اضطراری دادند.

ارشادیان با اشاره به توزیع اقلام خوراکی در بین مسافران افزود: ۴۰ عدد کنسروجات و ۵۰ قرص نان در بین مسافران اسکان داده شده، توزیع شده و تلاش و جدیت بر این بوده تا بتوانیم مشکلات این افراد را برطرف کرده و زمینه ادامه مسیر را برای آن‌ها فراهم کنیم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیان کرد: جمعیت هلال احمر با به کارگیری دو تیم عملیات جاده‌ای متشکل از دو نفر پرسنل و ۴ نفر نجاتگر داوطلب به این حادثه دیدگان امدادرسانی کردند.

وی گفت: وقوع طوفان در استان اردبیل سبب گرفتاری برخی از مسافران در جاده‌های مواصلاتی استان شده است و نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان همچنان در حال امدادرسانی هستند.

ارشادیان با تاکید بر به همراه داشتن تجهیزات ایمنی در جاده‌ها توسط مسافران اظهار کرد: در حال حاضر ۲۵۰ نفر امدادگر در محور‌های مواصلاتی استان مستقر هستند تا به در راه ماندگان و حادثه‌دیدگان امدادرسانی کنند که مردم می‌توانند در صورت بروز حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس گرفته و در امدادرسانی سریع‌تر ما را یاری کنند.

تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار