سایه چشم های براق، مُد بهار 2018
کد خبر: ۱۰۴۲۲۱
تاریخ انتشار: 2018 March 27    -    ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مدتی بود که زنان مدل لباس به گلیتر یا همان سایه چشمهای براق روی آورده بودند، یک مُد نه چندان مرسوم و شناخته شده، اما حالا در بهار سال ۲۰۱۸ این مد همه گیر شده و طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. اگر دوست دارید این مدل از سایه چشم رو در بهار سال ۲۰۱۸ امتحان کنید با این گزارش همراه باشید.

سایه چشم های براق، مُد بهار 2018«اختصاصی تابناک باتو» مدتی بود که زنان مدل لباس به گلیتر یا همان سایه چشمهای براق روی آورده بودند، یک مُد نه چندان مرسوم و شناخته شده، اما حالا در بهار سال ۲۰۱۸ این مد همه گیر شده و طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. اگر دوست دارید این مدل از سایه چشم رو در بهار سال ۲۰۱۸ امتحان کنید با این گزارش همراه باشید.

سایه چشم های براق، مُد بهار 2018

۱. اولین قدم زیر سازی با کرم های مرطوب کننده ی چشم است. کرم های مرطوب کننده ی آواکادو یکی از پیشنهادهای ما به شما است که علاوه بر مرطوب کردن چشم ها و جلوگیری از خشکی اونها به عنوان کرم های زیرساز و پایه ای هم استفاده می شوند.

سایه چشم های براق، مُد بهار 2018

۲. دومین مرحله اینه که سایه چشم مورد علاقه تون رو انتخاب کنید، مثل سایه چشمی که با رنگ لباستون سِت باشه. البته هر چقدر رنگ سایه چشمتون روشن تر باشه بهتره. یک لایه ی نازک از سایه چشم رو با فرچه روی پلک هایتان بمالید.

سایه چشم های براق، مُد بهار 2018

۳. در این مرحله یک لایه نازک از سایه چشم براق اکلیلی رو بر روی پلک چشم هاتون بمالید. دقت داشته باشید که سایه چشمتان فقط یک لایه نازک باشد تا روی صورتتان ریزش نکند و آرایشتان را به هم نریزد.

سایه چشم های براق، مُد بهار 2018

۴. اگر از سایه چشم ملایم و کمرنگ استفاده کردید برای رژ لب از رنگ قرمز و یا فوشیا مات استفاده کنید.

۵. برخی از کارشناسان زیبایی هم معتقدند برای انعکاس نور روی پلک هاتون مقدار خیلی کمی از وازلین رو بر روی پلک هاتون بزنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار