اتفاق بی سابقه در تیم ملی ایران + عکس
کد خبر: ۱۰۴۱۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 March 24    -    ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵

کنفرانس مطبوعاتی تیم ملی ایران برای بازی با تونس در حالی برگزار شد که اتفاقی بی سابقه در آن رخ داد.

در حالی که همیشه در و در همه کنفرانس های مطبوعاتی اعضای تیم هستند که در آن حضور پیدا می کنند اما این بار بامداد میرزایی که تا کنون فدراسیون فوتبال حکمی برای همراهی تیم ملی برای او صادر نکرده است در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد.

اتفاق بی سابقه در تیم ملی ایران + عکس

بامداد میرزایی که سابقه واسطه گری در فوتبال ایران را دارد و پیش از این مدیر برنامه های بازیکنانی چون مهدی رحمتی بوده است ظاهرا در واسطه گری برگزاری دیدارهای دوستانه و در اختیار گرفتن کمپ های مختلف هم اشتغال دارد.

او که با این مشخصات یک واسطه به حساب می آید معلوم نیست با اجاره کدام نفر از فدراسیون فوتبال در کنفرانس مطبوعاتی تیم ملی ایران حضور پیدا کرده است. البته کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی، میرزایی را مدیراجرایی تیم ملی می داند و اگر او مدیراجرایی باشد حق حضور در کنفرانس را دارد.

با این همه مدیران فدراسیون فوتبال بارها مدیریت اجرایی و اصولا دادن هرگونه پستی به بامداد میرزایی را تکذیب کرده اند و با این حساب اگر حکمی برای او صادر نشده باشد کمافی السابق او یک واسطه برای برگزاری مسابقات دوستانه و انتقال بازیکن است و حضورش در کنفراس مطبوعاتی باید توسط مدیران فدراسیون فوتبال پاسخ داده شود.

حضور بامداد میرزایی در اردوهای مختلف تیم ملی همیشه مورد سوال بوده است اما فدراسیون فوتبال هیچ گاه پاسخ درست و درمانی به حضور او در اردوها نداده است.

عصرایران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اسماعیل
|
United States
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۴
0
0
لطفا در یکی دو ماه آینده و تا پایان جام جهانی برای تیم ملی و کیروش حاشیه درست نکنید. بعد از جام جهانی و با توجه به نتایج تیم ملی میتوان در مورد تصمیمات کیروش قضاوت کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار