جاده چالوس امروز یک‌طرفه می‌شود
کد خبر: ۱۰۴۱۰۵
تاریخ انتشار: 2018 March 24    -    ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰

سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران ،گفت: آمدوشد انواع وسایل نقلیه در جاده کندوان ساعت ۱۲ تا ۳ بامداد شنبه ۴ فروردین و نیز روز‌های ۱۲، ۱۳ و ۱۷ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

وی افزود: این جاده از ساعت ۱۵ تا ۳ بامداد این روز‌ها از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه می‌شود.

رییس پلیس راه مازندران گفت:رفت و آمد انواع وسایل نقلیه در جاده هراز ساعت ۱۳ تا ۲ بامداد روز‌های ۴، ۱۲،۱۳ و ۱۷ فروردین از رودهن به آب اسک ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: این جاده از ساعت ۱۵ تا ۲ بامداد این روز‌ها از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه است.

وی گفت: آمد وشد انواع کشنده‌های سنگین شامل تریلر، کامیون، کامیونت امروز از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ شب در جاده‌های هراز وسوادکوه ممنوع شد.

رییس پلیس راه مازندران افزود: رفت و آمد انواع کامیون و کامیونت ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های ۹ و ۱۶ فروردین، ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های ۴، ۱۰ و ۱۷ فروردین از تهران به آمل و برعکس ممنوع می‌شود.

سرهنگ قدمی گفت: با اشاره به تداوم ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در جاده کندوان، گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۶ بامداد ۸ فروردین از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع و این جاده از ساعت ۱۸ همان روز تا ۶ صبح روز بعد به سمت مرزن آباد یک طرفه است.

وی افزود: در جاده سوادکوه نیز رفت و آمد انواع تریلر ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های ۹ و ۱۶ فروردین و نیز ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های ۴، ۱۰ و ۱۷ فروردین ممنوع است.

وی از استقرار ۳۰۰ واحد گشت انتظامی، راهداری، امدادی و ترافیکی در جاده‌های استان خبر داد و گفت: ۱۵۰ مقر انتظامی و ترافیکی، امدادی و راهداری و اورژانس برای مدیریت ترافیک و حوادث جاد‌های در این جاده‌ها راه اندازی شده است.

رییس پلیس راه مازندران افزود: رانندگان با رعایت قوانین و فاصله طولی مناسب با وسیله جلویی، سلامت سفر نوروزی خود و سرنشینان را تضمین می‌کنند.

سرهنگ قدمی گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های مازندران است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

باشگاه خبرنگاران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار