یک کار عجیب دیگر از کارلوس کی روش
کد خبر: ۱۰۴۰۸۹
تاریخ انتشار: 2018 March 23    -    ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران در نشست مطبوعاتی دیدار با مراکش دست به یک حرکت جنجالی زد.

در شرایطی که سرمربی تیم ملی ایران پیش از سفر به کشور تونس برای انجام بازی دوستانه مقابل این تیم که به دیدار دیگری مقابل الجزایر در کشور اتریش ختم خواهد شد به دلیل نحوه بازی با سیرالئون مورد انتقاد شدید رسانه ها قرار گرفته است، با اتخاذ یک تصمیم جدید نشان داد که هرگز از مواضع خود پاپس نمی کشد.

کی روش در نشست مطبوعاتی این مسابقه که با حضور مسعود شجاعی انجام می شد بامداد میرزایی کارگزار شرکت اوول اسپورت و مدیراجرایی خودخوانده تیم ملی را کنار خود نشاند تا با انتشار تصویر او پاسخی محکم خطاب به رسانه ها و منتقدانش داشته باشد.

در پایان این نشست مطبوعاتی برخی رسانه ها این کار کارلوس کی روش را با حضور 4 دروازه بان جوان در کنفرانس سرمربی تیم ملی در مقابله با سیدمهدی رحمتی پیش از جام ملت های آسیا مقایسه می کنند که کی روش در آنجا قصد داشت پیام محکمی خطاب به منتقدینش بدهد .

البته بین آن نشست مطبوعاتی و این حرکت کی روش یک تفاوت اساسی وجود دارد. اینکه حضور گلرهای جوان مقابل سیدمهدی رحمتی و انتخاب نفرات برای تیم ملی حق سرمربی تیم ملی است اما روابط سرمربی تیم ملی ایران با شرکت های نقل وانتقالات بازیکنان یا برگزارکننده مسابقات نکته ای است که با توجه به مراودات مالی در حیطه فدراسیون فوتبال قرار می گیرد و سرمربی تیم ملی نمی تواند راسما دست به این انتخاب بزند.

با این حال این کار کارلوس کی روش پیامی برای همکاران اوست که تا لحظه آخر پای آنها می ایستد اما یقینا با واکنش منفی از سوی طرفداران و فعالان فوتبال ایران مواجه خواهد شد. این کار فعلا غیرضروری و یک اعلام جنگ واضح ارزیابی شده تا در آینده ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

ورزش سه

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار