راز ازدواج جنجالى ستاره پرسپوليس و بازيگر زن+ عکس
کد خبر: ۱۰۴۰۵۳
تاریخ انتشار: 2018 March 23    -    ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵

سال ٩٦ با يك جنجال غيرورزشى اما مرتبط به يك فوتباليست سرشناس همراه شد. ماجرا از جدایی سحر قریشی از همسرش (امید علومی) و آغاز شایعات زیادی پیرامون همسر جدید او شروع شد.

راز ازدواج جنجالى ستاره پرسپوليس و بازيگر زن+ عکس

پس از حضور سحر قریشی در امارات و تماشای بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، این شایعه ایجاد شد که او به زودی با مهدی طارمی مهاجم پر حاشیه پرسپولیس ازدواج خواهد کرد.

این شایعه طی ماه‌ها از سوی طرفین تایید یا تکذیب نشد تا برخی خبرگزاری‌ها با تصویر تغییر داده شده از صفحه ایرندوست بازيگر تلويزيون خبر از ازدواج سحر قریشی و مهدی طارمی دادند.

پس از انتشار این شایعه به صورت گسترده در فضای مجازی، احمد ایراندوست سرانجام واکنش نشان داد و با انتشار پستی در اینستاگرام اعتراض خود نسبت به این اتفاق را علنی کرد.

ضمن آنكه معلوم شد تصوير مشترك طارمى و قريشى نيز فتوشاپ بوده و بعد از ماهها دروغ بودن اين شايعه نيز آشكار شد.

اما آنچه بسيار عجيب بود، عدم تكذيب اين خبر و ازدواج ، از ابتدا تا انتخا توسط سحرقريشى و مهدى طارمى بود. شايد طارمى ترجيح مى داد در شرايط محروميتش بواسطه ماجراى ريزه اسپور، اين شايعه بر سر زبان ها بچرخد تا بحث درباره دروغ هايى كه به محروميت او و پرسپوليس انجاميد. از طرف ديگر كيست كه نداند بازيگران با حاشيه هاي ولو غير واقعي بيشتر مطرح مى شوند و فالوئر جذب مى كنند؟! و شايد اين راز بزرگترين شايعه -دروغ- ورزشي-هنرى -اما تكذيب نشده- سال ١٣٩٦ باشد.

راز ازدواج جنجالى ستاره پرسپوليس و بازيگر زن+ عکس

نو اندیش

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار