راهنمای انتخاب رنگ مو بر طبق رنگ پوست زنان
کد خبر: ۱۰۳۸۸۷
تاریخ انتشار: 2018 March 22    -    ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴
باید بدانید که باید بر اساس رنگ پوست خود موها را رنگ کنیدتا نهایت زیبایی و جذابیت را به دست آورید و از آن نهایت لذت را ببرید.راهنمای انتخاب رنگ موبرای خیلیا پیش اومده که بعد از رنگ کردن موها متوجه شدن به چهره شون نمیاد.

راهنمای انتخاب رنگ مو بر طبق رنگ پوست زنانباید بدانید که باید بر اساس رنگ پوست خود موها را رنگ کنیدتا نهایت زیبایی و جذابیت را به دست آورید و از آن نهایت لذت را ببرید. برای خیلیا پیش اومده که بعد از رنگ کردن موها متوجه شدن به چهره شون نمیاد. دلیلش بدون شک رنگ پوستشونه. انتخاب رنگ از روی کاتالوگ زیاد هم راحت نیست به خصوص اگه بخواiید از رنگ های ترکیبی و جدید استفاده کنید.

راهنمای انتخاب رنگ مو بر طبق رنگ پوست زنان

همانطور که انتخاب رنگ لباس مهم و اصولیه انتخاب رنگ مو هم یکسری اصول و قوانین دارد و میتونه چهره تون رو زیبا و یا زشت کنه. اگه میخواهید بدونید چه رنگ مویی به رنگ پوستتون میاد این مقاله رو بخونید.

تشخیص رنگ پوست

قبل از این که بخواهید ته رنگ پوستتان را تعیین کنید باید نوری که استفاده می کنیدنور طبیعی باشد. نورهای مصنوعی رنگ پوست را کمی تغییر میدهند.ساده ترین و سریع ترین روش این است که کف دست را بالا بیاورید و به رگ های کف دست و مچ دست نگاه کنید.اگر رگ ها آبی یا بنفش باشند ته رنگ پوستتان سرد است.

اگر رگ ها سبز باشند ته رنگ پوستتان گرم است.اگر نمیتوانید رنگ رگ ها را تشخیص دهید ته رنگ پوستتان خنثی است.اگر دارای پوست خنثی باشید میتوانید تمام رنگ های زیر را استفاده کنید.اما اگر گرم یا سرد باشید مطلب زیر را بخوانید تا رنگ موی مناسب پوستتان را پیدا کنید.

بلوند خاکستری

بلوند خاکستری شامل رنگ های چون پلاتینی، یخی، نقره ای و شرابی استو برای کسانی که پوست خنک با ته رنگ قرمز دارند مناسب است.اگر تصمیم دارید از این رنگ ها استفاده کنید باید با شامپوی بنفش موها را شستشو دهید تا از زرد شدن موها جلوگیری کند.

بلوند گرم

اگر پوستی سرد با ته رنگ آبی دارید از طیف های بلوند گرم مثل طلایی،کاراملی، کهربایی و عسلی استفاده کنید. رنگهای عسلی و کاراملی برای پوست های زیتونی و ته رنگ خنثی نیز مناسب استزیرا رنگ های بلوند خیلی روشن پوست را بی رنگ نشان میدهد. اگر ته رنگ پوستتان گرم است نباید از رنگ های بلوند گرم استفاده کنید زیرا زردی بیش از اندازه پوست را زرد میکند.

راهنمای انتخاب رنگ مو بر طبق رنگ پوست زنان

قهوه ای سرد

رنگ های قهوه ای سرد مثل فندقی، قهوه ای موکا، شکلاتی تیره و قهوه ای مایل به قرمز برای کسانی که پوستی با ته رنگ گرم دارند بسیار مناسب است. اگر ته رنگ پوستتان زرد است رنگ موی قهوه ای سرد استفاده کنید تا پوست روشن تر نشان داده شود.

قهوه ای گرم

اگر ته رنگ پوستتان گرم یا متوسط است از رنگ های قهوه ای گرم مثل قهوه ای طلایی،عسلی، کهربایی، ماهگونی یا دارچینی استفاده کنید.

قرمز سرد

رنگ های قرمز سرد مثل: قهوه ای مایل به قرمز و قرمز برای پوست های سردبا ته رنگ قرمز مناسب است. قرمزی موها باعث میشود صورت کمتر قرمز نشان داده شود.اگر رنگ پوست عمیق دارید بهتر است از رنگ موی قهوه ای مایل به قرمز استفاده کنیدزیرا رنگ های قرمز گرم صورت شما را بیمار نشان می دهد.

قرمز گرم

اگر ته رنگ پوستتان خنثی یا آبی است قرمز گرم برای شما مناسب است.بنابراین از رنگ های مسی یا بلوند توت فرنگی استفاده کنید.موها را با شامپوی مناسب موهای رنگ شده بشوئید و سعی کنید دائم موها را شستشو ندهید تا رنگ موها ثابت تر بماند.

مشکی سرد

رنگ موهایی مثل مشکی اسپرسویی و آبی-مشکی برای کسانی که ته رنگ پوست گرم دارند مناسب است.اگر رنگ پوستتان روشن یا زیتونی است تضادی که با رنگ موهای تان دارد باعث میشودته رنگ زرد پوستتان گرفته شود و پوست مانند عروسک های چینی نشان داده شود. اگر پوست تیره دارید میتوانید از رنگ های مشکی سرد استفاده کنید.

مشکی گرم

اگر به طیف های مشکی گرم مثل کاکائویی، موکایی و مشکی-قهوه ای علاقه داشتیدباید مطمئن شوید که ته رنگ پوستتان متوسط است. اما اگر ته رنگ پوستتان عمیق باشداز رنگهای موکایی یا کاکائویی مورد بهره ببرید تا همه چیز را گرم تر نشان دهید.

پرشین وی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار