صبای قم به تاریخ می‌پیوندد
کد خبر: ۱۰۳۸۱۷
تاریخ انتشار: 2018 March 20    -    ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰

صبای قم، نامی که ایامی در بالاترین سطح فوتبال کشور مطرح و در خانه برای اکثر تیم‌ها دردسرساز بود اما به‌یک‌باره به معرض نابودی رفت.

 تیمی که با دو فصل گذشته در دقیقه 90 تشکیل شد و مدیریت آن بر عهده حسن عابدی یارانش بود که به دلیل بسیاری از مسائل به لیگ یک سقوط کرد.

با سقوط صبا همه هواداران و اهالی ورزش قم انتظار یک معذرت‌خواهی از سمت مدیران باشگاه و مدیرکل ورزش قم را داشتند اما هیچ‌کس ارزشی برای این موضوع قائل نشد و به زندگی و کار خود ادامه دادند.

از آنجایی‌که در لیگ دسته اول رقابت برای صعود بسیار سخت و نفس‌گیر است، انتظار می‌رفت تیمی در حدواندازه بقا در لیگ یک تشکیل شود تا به‌ مرور زمان بومی‌سازی آن شکل بگیرد.

به‌ یک‌باره با حرکت غیر کارشناسی متولیان امر کل مجموعه تیم تبدیل به بومی شد و حتی یک بازیکن باتجربه در تیم حضور نداشت که بتواند در شرایط ضرور فرشته نجات صبا باشد.

در شرایطی که تیم فوتبال صبای قم از 28 هفته بازی تنها 12 امتیاز را کسب کرده سقوط آن‌ها به لیگ دو مسجل شده است و سایر بازی‌های لیگ برای آن‌ها تشریفاتی خواهد بود.

بنا بر اطلاعات موجود از باشگاه صبا گفته می‌شود این تیم مبلغی بالغ 18 میلیارد تومان بدهی داشته و به همین علت اکنون از نقل و انتقالات محروم که موضوع در فصل آتی برای قمی‌ها دردسرساز خواهد شد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که صبای قم به دلیل مشکلات و نداشتن حامی در استان از رقابت‌های فصل آتی لیگ دو کشور کنار می‌رود و رسماً منحل می‌شود.

در برابر این خبر تاکنون هیچ‌یک مسئولان صبا واکنشی را نشان نداده‌اند و به نظر می‌رسد دور از ذهنیت نیز نباشد چراکه حال و اوضاع این تیم تعریف چندانی را ندارد.

باشگاهی که روزی نامش در لیگ برتر کشور و جام باشگاه‌های آسیا طنین‌انداز می‌شد، از فصل آینده به لیگ دو کشور برود اتفاق تلخی که همه مسئولان یکدیگر را مقصر می‌دانند.

صبای قم در حال پیوستن به تاریخ فوتبال کشور است ممکن است این تیم سال‌های آینده به جایگاه اصلی خود برگردد اما این لکه سیاه از کارنامه مدیریت فعلی ورزش استان هیچ‌گاه پاک نخواهد شد.

تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار