رییس جمهوری وارد کرمانشاه شد
کد خبر: ۱۰۳۸۰۳
تاریخ انتشار: 2018 March 20    -    ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰

آیت الله مصطفی علما نمانیده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، نمایندگان استان در مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی و جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح و مدیران کل استان کرمانشاه از رییس جمهوری در فرودگاه استقبال کردند.

رییس جمهوری وارد کرمانشاه شد

دکتر روحانی در این سفر که تعدادی از وزرا و اعضای کابینه وی را همراهی می کنند، از مناطق زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب بازدید و با مردم دیدار و گفت و گو می کند.
شرکت در جلسه شورای اداری استان، دیدار با خانواده جانباختگان حادثه زلزله 21 آبان از دیگر برنامه های سفر یک روزه رئیس جمهوری به کرمانشاه است.
امیری معاون پارلمانی رییس جمهوری، واعظی رییس دفتر ریاست جمهوری، حجت الاسلام علوی وزیر اطلاعات، سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، ربیعی وزیر رفاه، کار و تامین اجتماعی، بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ، صنعتی و ویژه اقتصادی، اکبری معاون وزیر وزیر جهاد کشاورزی،
چند نفر از وزرا و اعضای کابینه در این سفر رئیس جمهوری را همراهی می کنند و قرار است به شهرستان های مختلف استان سفر کرده و ضمن افتتاح طرح های عمرانی در جلسات شورای اداری این شهرستانها شرکت کنند.
دکتر روحانی 23 آبان سال جاری 2 روز پس از وقوع زلزله 7.3 دهم ریشتری غرب کشور برای اطلاع از روند امداد رسانی در مناطق زلزله زده به شهرستان سرپل ذهاب سفر کرده بود.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای 32 هزار و 2 هزار و 600 روستا است.

ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار