قاتل محکوم به اعدام، بخشیده شد
کد خبر: ۱۰۳۷۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 March 19    -    ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴

سالار مؤمنی، رئیس دادگستری دشتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خورموج با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های مسلمانان گذشت است اظهار داشت: گذشت خصلت حسنه هر انسان خداشناس و خداترس بوده که علاوه بر خشنودی خلق خدا، رضایت و خشنودی خداوند را نیز به همراه دارد.

وی با اشاره به اینکه نشاندن لبخند بر روی لبان انسان آثار و نتایج مثبتی دارد گفت: بی شک و یقیناً نشاندن لبخند شادی بر لب هر انسان حتی خطاکار، می‌تواند نتایج مثبت و ارزشمندی را به همراه داشته باشد که این موضوع در گذشت انسان از فرد گناه‌کار بیشتر نمایان است.

رئیس دادگستری دشتی از بخشیده شدن قاتل محکوم به اعدام در خورموج خبر دادو خاطر نشان کرد: فردی که در سال 74 در پی تیراندازی منجر به قتل فردی دیگر شده بود با گذشت اولیای دم از قصاص بخشیده شد.

مومنی با اشاره به این‌که حکم قصاص قاتل سال 92 و حکم استیذان رئیس قوه قضاییه سال 94 صادر شد افزود:قاتل در زمان وقوع جرم 24 سال و مقتول 65 سال داشته است.

وی بیان کرد: بنا برتقاضای خانواده قاتل و با توجه تاکید قوه قضائیه بر صلح و سازش، چندین جلسه برای گرفتن رضایت از خانواده مقتول برگزار شد تا این‌که آنها از قصاص که حق قانونی‌شان بود، گذشتند.

مؤمنی از خانواه مقتول و همه کسانی که در این راه کمک کردند، تشکر کرد.

تسنیم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۹
0
0
این بدبخت در سال 74 یک جوان 24ساله بوده رفته زندان الن در آستانه 46سالگیه.یعنی بهترین سالهای عمرش در زندان بوده. این بخشش دیگه چه معنی وچه لذتی برای طرفین داره؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار