سفر رویایی به ترکیه با دلارام سير
کد خبر: ۱۰۳۵۵۲
تاریخ انتشار: 2018 March 17    -    ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
نگران هزینه های سفرتون به استانبول نباشید، کلاً سفر به استانبول و آنتالیا زیاد هزینه بردار نیست از ضروریات سفر شما پرواز رفت و برگشت و هتل شماست.هزینه های دیگه ای که وجود داره خیلی ناچیز است.

تور ترکیه یکی از پر طرفدار ترین کشور ها برای مقاصد گردشگری به حساب می آید، شما می توانید بهترین مکان های گردشگری را در تور ترکیه تجربه کنید.

در تور ترکیه شما می توانید علاوه بر مراکز گردشگری از تفریح های جذاب که در ادامه این مطلب مورد بررسی قرار می دهیم هم می توانید استافده کنید. ، در بین تور های مسافرتی به مقصد ترکیه، تور استانبول از جایگاه ویژه ای بین گردشگران برخوردار است.

سفر رویایی به ترکیه با دلارام سير

تا صحبت از تور ترکیه میشه همه بدون استثنا مراکز و فستیوال های خرید استانبول و آنتالیا به ذهنشون میرسه. در صورتیکه ترکیه فقط به مراکز خریدش خلاصه نمیشه: اجراهای خیابانی در خیابان استقلال استانبول، نمایش مد،نمایش درویشی، خوردن خوراکی های خیابانی بسیار معروف استانبول ، حمام ترکی، رافتینگ آنتالیا، قصر باشکوه دولما باغچه؛ بزرگ‌ترین کاخ ترکیه ، طبیعت بی نظیر ترکیه،ورزشگاه ترک تلکام آرنا ترکیه که تن همرو میلرزاند،پارک ملی هفت دریاچه، گشتی در زیباترین طبیعت ترکیه، تراموا سواری در خیابان استقلال استانبول و شهر باستانی پرگا در آنتالیا،معروف‌ترین پارک‌های آبی ترکیه:

پارک آبی آکوا (Aquapark) در آنتالیا

پارک آبی آدالند (Adaland) در کوش آداسی

پارک آبی دلفین (Dolphin) در استانبول

قلعه های پنبه ای؛ پاموکاله از بهترین دیدنی های ترکیه است. کاپادوکیا،غارهای وحشی و طبیعی/ کاپادوسیا در ترکیه کنسرت های بی نظیر و سرگرمی های شبانه روزی که منتظر ماست.

نگران هزینه های سفرتون به استانبول نباشید، کلاً سفر به استانبول و آنتالیا زیاد هزینه بردار نیست از ضروریات سفر شما پرواز رفت و برگشت و هتل شماست.هزینه های دیگه ای که وجود داره خیلی ناچیز است.

عیدتون رو با ما شروع کنید.

شما کدومو ترجیح میدید؟ یک کار هیجان انگیز نفس گیر  مثله سافاری آنتالیا و یا شبگردی های پر از آرامش استانبول؟

فرقی نداره که برای اولین بار و یا صدمین دفعه با ما به استانبول و یا آنتالیا قراره سفر کنید.در هر صورت ما با پیشنهاد های ویژه ای که قراره در اختیارتون بذاریم شمارو به وجد میاریم.

آفرهای نوروزی پکیج های مارو کافیه یک نگاه کوچیک بندازید،

برای شمایی که عاشق استانبولی و میخوای 11 شب از نوروز97 تون و توی استانبول باشید پیکج ویژه 11 شب استانبول،

برای شمایی که دوست دارید هم استانبول باشید و هم آنتالیا پکیج ترکیبی 11 شب استانبول و آنتالیا ،پکیج 7 روز آنتالیا و  4 روز استانبول داریم.

شما کدومو میخواید؟ لطفاً ما رو در جریان بذارید.

آژانس خدمات گردشگری دلارام سیر آسمان نماینده رسمی تور استانبول و ترکیه با پرواز های ترک اطلس گلوبال و سان اکسپرس با بهترین ساعت پروازی

0218834765

02188861680

09903968183 پشتیبانی 24 ساعته

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار