کدام کشور رکورددار خودکشی در جهان است؟
کد خبر: ۱۰۳۵۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 March 18    -    ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۰

بنابر آمار و ارقام موجود، نرخ خودکشی در فرانسه از انگلیس و آمریکا پیشی گرفته و شیوع افسردگی منجر به افزایش خودکشی در میان مردان و زنان این کشور شده است.

تازه‌ترین آمار منتشر شده توسط مؤسسه بهداشت عمومی فرانسه در سال ۲۰۱۷ نشان می‌دهد که نرخ خودکشی در دو سه سال اخیر با ۲۲ درصد رشد مواجه بوده است.

جدیدترین پژوهش‌ها حاکی از آنست که روزانه ۲۷ نفر در کشور فرانسه اقدام به خودکشی می‌کنند و تقریباً همه آن‌ها به هدف خود می‌رسند؛ ضمن اینکه کارشناسان باور دارند، آمار‌ها بسیار بالاتر از آنچه که منتشر می‌شود، است.

وزیر بهداشت انگلیس درباره آمار‌های به دست آمده گفت: «این میزان از خودکشی در واقع فاجعه‌ای برای سلامت عمومی کشور و مردم فرانسه است».

محققان این مطالعه می‌گویند: «سالانه حدود ۲۰۰ هزار خودکشی در فرانسه رخ می‌دهد که دختران ۱۵ تا ۲۰ سال بیشترین میزان این خودکشی‌ها را به خود اختصاص داده‌اند».

به گفته پزشکان، خودکشی بیش از سرطان در فرانسه جان افراد را می‌گیرد؛ اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع بیشتر چنین فاجعه‌ای اگر در دستور کار دولت و وزارت بهداشت قرار نگیرد، می‌تواند بحران خودکشی در فرانسه را بیش از هر زمان دیگری پررنگ کند.

فارس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
0
0
روزانه ٢٧ نفر سالانه ٢٠٠ هزار نفر خودكشي در فرانسه؟!
احتمالا منظور سالانه ٢٠٠ هزار نفر در دنياست
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار