پیروزی یک نیمه‌ای ایران مقابل سیرالئون
کد خبر: ۱۰۳۵۳۰
تاریخ انتشار: 2018 March 17    -    ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶

نیمه نخست دیدار ایران و سیرالئون با نتیجه ۳ بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

دیدار تیم‌های ملی ایران و سیرالئون از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی آغاز شد. این دیدار در پایان نیمه دوم با نتیجه ۳ بر صفر به سود ایران به پایان رسید. گل‌های ایران را در این دیدار محمدرضا خانزاده (۱۴)، علی قلی‌زاده (۱۶) و کاوه رضایی (۳۵) به ثمر رساندند.

دقیقه ۱۴: روی یک ضربه شروع مجدد، امید نورافکن توپ خوبی را به سمت محوطه جریمه سیرالئون ارسال کرد که محمدرضا خانزاده این توپ را وارد دروازه این تیم کرد.

دقیقه ۱۶: علی قلی‌زاده روی یک حرکت انفرادی از پشت محوطه جریمه برای خودش موقعیت شوت‌زنی ایجاد کرد و ضربه‌ای را راهی دروازه سیرالئون کرد. این توپ در میانه راه به مدافعان سیرالئون برخورد کرد و وارد دروازه این تیم شد تا ایران برای بار دوم به گل‌زنی برسد.

دقیقه ۳۱: رامین رضاییان از جناح راست روی دروازه سیرالئون سانتر کرد که کاوه رضایی به این توپ رسید و با ضربه سر توپ را به دیرک دروازه این تیم زد.

دقیقه ۳۵: روی حرکتی مشابه، رامین رضاییان دوباره روی دروازه سیرالئون توپی را ارسال کرد که این بار ضربه کاوه رضایی وارد دروازه سیرالئون شد.

ترکیب ایران: حامد لک، رامین رضاییان، محمدرضا خانزاده، روزبه چشمی، سعید آقایی، امید ابراهیمی، علی کریمی، احمد عبدالله‌زاده، امید نورافکن، علی قلی‌زاده و کاوه رضایی

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار