بیماری عجیبی که دختر جوان را زیبای خفته کرد +تصاویر
کد خبر: ۱۰۳۴۹۹
تاریخ انتشار: 2018 March 17    -    ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰

دختر ۲۰ ساله انگلیسی به دلیل ابتلا به بیماری نادری به نام نارکولپسی تمام طول شبانه روز را خواب است. این بیماری به گونه‌ای است که فرد مبتلا را در هر جایی که باشد به خوابی عمیق فرو می‌برد.

ممکن است بیمار در حال گفتگو با کسی یا حتی در حال انجام کاری باشد، در لحظه‌ای که احساس خواب‌آلودگی کند دیگر قادر به ادامه نیست و در همان جا به خواب می‌رود. مبتلایان به این بیماری حتی در انجام کار‌های روزمره خود مانند استحمام، غذا خوردن و تحصیل و... نیز با مشکل مواجه می‌شوند.

گفته می‌شود حدود ۳۰ هزار نفر در انگلیس به این بیماری مبتلا هستند. سندرمی که قدرت انجام هر کاری را از مبتلایان می‌گیرد.

طبق اظهارات مادر این دختر ۲۰ ساله، او حدود ۲۱ ساعت از روز را در حال خوابیدن است. او می‌گوید دخترش نمی‌تواند همچون هم سالان خود به تفریح بپردازد و از زندگی خود لذت ببرد. این دختر ۲۰ ساله که سم هارت نام دارد تاکنون ۳ بار مورد مداوا قرار گرفته است، اما هیچکدام نتوانسته‌اند بیماری او را درمان یا کنترل کنند. سم به دلیل عوارض جانبی دارو‌های مصرفی‌اش قادر نیست که روند در مان را تکمیل کند.

دارو‌هایی که او برای درمان بیماری‌اش مصرف می‌کند روی عملکرد مغزش تاثیر می‌گذارد و سبب بروز نوعی اختلال در رفتار او می‌شود. سم پس از استفاده از داروها، رفتار عجیبی مانند حمله به مردم و یا آتش زدن اشیا و اموال را از خود بروز می‌دهد، از این رو دوره‌های درمانی‌اش را ناتمام رها می‌کند. پدرو ومادر سم برای ایجاد تنوع و تقویت روحیه فرزندشان تصمیم گرفته اند تا با ایجاد نورپردازی‌های متنوع و زیبا گامی در بهبود بیماری دخترشان بردارند. آن‌ها برای این کار از خیرین درخواست کمک کرده‌اند.

تصاویری که در ادامه ارائه شده مربوط به سم هارت و خانواده اوست.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار