بولتون بین سبیل داشتن و مشاور ترامپ شدن؟! +عکس
کد خبر: ۱۰۳۴۵۲
تاریخ انتشار: 2018 March 16    -    ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶

در حالیکه طی روز‌های اخیر گمانه‌زنی‌های زیادی درباره احتمال برکناری «هربرت مک‌مستر» مشاور امنیت ملی ترامپ در رسانه‌های آمریکایی منتشر شده، برخی منابع از "سبیل" جایگزین احتمالی او به عنوان یک "مشکل بزرگ" یاد کرده‌اند.

جان بولتون، نماینده تندرو اسبق آمریکا در سازمان ملل، که نام او به عنوان جایگزین احتمالی مک‌مستر مطرح شده است، پیش از این یکبار به خاطر سبیلش نتوانست وارد دولت ترامپ شود!

بولتون بین سبیل داشتن و مشاور ترامپ شدن؟! +عکس

سال گذشته در ابتدای ورود ترامپ به کاخ سفید، جان بولتون یکی از جدی‌ترین گزینه‌های او برای تصدی وزارت خارجه آمریکا بود، اما یک منبع نزدیک به ترامپ بعد‌ها فاش کرد که ترامپ او را تنها به این خاطر به عنوان وزیر خارجه خود انتخاب نکرد که از سبیل او خوشش نمی‌آمد!

در حالیکه برخی کاربران توئیتر به طنز اعلام کرده‌اند که شاید بولتون برای اینکه این بار شانس حضور در دولت آمریکا را از دست ندهد، به صورت داوطلبانه سبیل‌های خود را بتراشد، اما یک منبع نزدیک به کاخ سفید گفته است ترامپ اگر برای انتخاب بولتون به جمع‌بندی نهایی برسد، او را مجبور به این کار نخواهد کرد.

با این حال، منبع مذکور تاکید کرده است که با توجه به اینکه ترامپ از شکل سبیل بولتون متنفر است، این موضوع همچنان یک "فاکتور مهم" برای انتخاب او به شمار می‌رود.

واشنگتن‌پست نیز گزارش داده است که ترامپ به ظاهر و شکل لباس پوشیدن اعضای دولت خود حساسیت زیادی دارد و به همین خاطر، «شان اسپایسر» سخنگوی سابق کاخ سفید را پس از قبول این شغل مجبور کرد لباس بهتری برای خود خریداری کند.

گفتنی است بولتون یکی از شناخته‌شده‌ترین نئوکان‌ها (سیاستمداران نومحافظه‌کار) در آمریکاست که بار‌ها مواضع خصمانه‌ای علیه کشورمان داشته و در دولت جرج بوش نیز از حامیان اصلی حمله نظامی به عراق بود.

باشگاه خبرنگاران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار