حال و هوای شب عید
کد خبر: ۱۰۳۳۵۶
تاریخ انتشار: 2018 March 17    -    ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
خرید شب عید، بیشتر از آنکه تابع نیاز مردم باشد، سالهاست به یک عادت دلنشین و سنت دوست داشتنی تبدیل شده است. دیگر چندان قدرت خرید مطرح نیست بلکه بسیاری با رها شدن در بازار شب عید تلاش می کنند خود را به حال و هوای عید نزدیک کنند. آنچه در تصاویر زیر می بینید، گوشه ای از این حال و هواست و این عکس‌ها تا نزدیکترین ساعات به پایان امسال و آغاز سال نو، تکمیل می شود.

حال و هوای شب عید به گزارش «تابناک باتو»؛ خرید شب عید، بیش از آنکه تابع نیاز مردم باشد، سال هاست به یک عادت دلنشین و سنت دوست داشتنی تبدیل شده است. دیگر چندان قدرت خرید مطرح نیست، بلکه بسیاری با رها شدن در بازار شب عید تلاش می کنند خود را به حال و هوای عید نزدیک کنند.

روزها و شب های پایان اسفند ماه هر سال رنگ و بویی دیگر دارد. هرچند این روزها ظاهرا در فصل زمستان است، عملا دارای فضایی بهاری است و خانواده های ایرانی به سنت هر ساله در تدارک برنامه های عید نوروز هستند. مردم با خرید لباس و حتی وسایل نو، به نحوی گرد و غبار از وسایل کهنه می زدایند و به استقبال بهار و فصل نو می روند. خیابان های شهرها پرترافیک تر از همیشه و مملو از آدم هایی است که به دنبال پیدا کردن کیف و کفش و لباس هستند. ماهی های قرمز در سطل ها، آکواریم ها و ظرف های شیشه ای، کاسه های لبریز از سمنو، سنبل، نرگس، لاله و سبزه های نو رسته همه و همه حال و هوای شهر را تغییر داده اند؛ اما گرانی و ترافیک شدید مانع از عیش کامل مردم در روزهای پایانی سال است.

کاری از گروه وبگردی «تابناک باتو»

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار