حوادث چهارشنبه آخر سال؛ ۳ فوتی و ۲۴ قطع‌عضوی
کد خبر: ۱۰۳۱۷۵
تاریخ انتشار: 2018 March 13    -    ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶

حوادث شب چهارشنبه آخر سال تاکنون ۳ فوتی در تهران، زنجان و همدان و بیش از ۴۴۰ نفر مصدوم در سراسر کشور بر جای گذاشته است. این خبر بروز رسانی می شود...

معاون استانداری تهران: مخالفتی با برگزاری مراسم چهارشنبه سوری نداریم

۱۹:۲۸- محسن همدانی گفت: ما مخالفتی با برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال نداریم و اگر این مراسم به صورت معمول و آنچه در چند دهه اخیر برگزار شده، برگزار شود حتی همکاری می‌کنیم.

دستگیری ۳ نفر از هنجارشکنان چهارشنبه سوری

۱۹:۲۵- رئیس پلیس پایتخت گفت: تاکنون ۳ نفر دستگیری داشتیم که تا پایان تعطیلات با هماهنگی های قضایی بازداشت هستند. حادثه قابل ذکر نداشته ایم.

وی افزود: وضعیت ترافیکی خوبی در سطح شهر داریم. با تمام توان انتظامی و ترافیکی تلاش می کنیم شب کم خطری داشته باشیم. از شهروندان و سازمان های مرتبط و عوامل بسیج ورسانه ملی که در کنار پلیس فعالیت می کنند نهایت سپاس را داریم.

حوادث چهارشنبه سوری نسبت به سال ۹۱ نصف شده است

۱۹:۱۷- مهدی حجت، معاون شهرسازی شهرداری تهران گفت: به نسبت سال های ۹۰ و ۹۱ میزان حوادث چهارشنبه سوری بسیار کاهش داشته و به کمتر از نصف رسیده است.

ثبت ۱۳۵ مورد گزارش حادثه از صبح امروز/قطع عضو ۲۴ نفر

۱۹:۱۱- سخنگوی اورژانس کشور از گزارش ۱۳۵ مورد حادثه مرتبط با شب چهارشنبه آخر سال از صبح سه‌شنبه ۲۲ اسفندماه تا ساعت ۱۹ این روز خبر داد. تاکنون ۴۴۴ نفر دچار مصدومیت شدند که از این تعداد ۲۴ نفر دچار قطع عضو شده اند.

افزایش مصدومان چهارشنبه سوری به ۴۴۰ نفر

۱۹:۰۸- براساس گزارش سازمان اورژانس کشور، تا ساعت ۱۸:۳۰ امروز تاکنون ۴۴۰ نفر بر اثر حوادث مرتبط با شب چهارشنبه آخر سال دچار مصدومیت شده اند و ۳ نفر در تهران، زنجان و همدان جان خود را از دست داده اند. ۹۰ درصد مصدومان مرد و ۱۰ درصد زن بوده اند. همچنین چهار درصد مصدومان قطع عضو شده اند. ۶۶ درصد این حوادث مربوط به رنج سنی ۶ تا ۱۸ سال است و ۷۹ درصد از مصدومین استفاده کننده از مواد محترقه و ۱۹ درصد عابران گذری بوده اند.

بیشترین عضو آسیب دیده چشم با ۳۳ درصد گزارش شده است. بیشترین تعداد مصدومان در تهران با ۹۰ نفر (معادل ۲۰ درصد از کل مصدومان) ، آذربایجان غربی با ۶۰ نفر (معادل ۱۴ درصد از کل مصدومان) و آذربایجان شرقی با ۳۹ نفر (معادل ۹ درصد از کل مصدومان) بوده است.

مصدومیت ۲ کودک در رباط کریم

۱۹:۰۵- رئیس بیمارستان رباط کریم گفت: تا این ساعت دو کودک در بیمارستان فاطمه زهرا(س) رباط کریم بستری شده اند که روند درمان آنها به خوبی انجام و در بخش های مربوطه بستری شده اند.

انفجار مواد محترقه در منزل مسکونی باقرشهر ۲ مصدوم برجا گذاشت

۱۹:۰۰- شامگاه سه شنبه و هم زمان با شب چهارشنبه آخر سال انفجار مواد محترقه در منزل مسکونی باقرشهر ۲ مصدوم برجا گذاشت.

یک کشته و ۲ قطع عضو در چهارشنبه سوری تهران

۱۸:۵۰- سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: در استان تهران تاکنون ٣٨ مصدوم به بیمارستان ها مراجعه کرده اند که یک زن و مابقی مرد هستند. ٥٠ درصد مصدومین دچار سوختگی و نیمی هم دچار قطع عضو بریدگی، شکستگی و اسیب به چشم و دست شده اند. تاکنون یک نفر فوتی در تهران یک نفر در زنجان و یک نفر در همدان گزارش شده است.

وی افزود: کم سن ترین مصدوم ٩ ساله و بیشترین، ٣٠ سال دارد طی امروز دو نفر دچار قطع عضو شده اند که یکی جوانی ٣٥ ساله و دیگری نوجوانی ١٢ ساله است، هر دو از ناحیه دست قطع عضو شده اند.

استقرار اکیپ های امدادی اورژانس در میادین پر تردد شهر تهران

۱۸:۳۵- سازمان اورژانس کشور از استقرار اکیپ های امدادی اورژانس در میادین پر تردد شهر تهران خبر داد.

کشف ۱۰۰ کیلوگرم مواد محترقه در رباط کریم

۱۸:۳۰- سرهنگ بیرانوند، رئیس کلانتری ۱۱۵ رازی از کشف بیش از یکصدکیلوگرم مواد محترقه دست ساز آماده در میدان رباط کریم از داخل منزل مسکونی خبر داد.

استاندار تهران: چهارشنبه سوری را سنتی برگزار کنید/حوادث کاهش داشته است

استاندار تهران گفت: مشکلاتی که پیش میاید مربوط به استفاده از مواد محترقه خطرناک است و این نسبت به سال قبل کاهش یافته است. توصیه ما به خانواده ها این است همان مراسم سنتی چهارشنبه سوری برگزار شود و از مواد محترقه استفاده نشود.

استقرار نیروهای پلیس در ۶۱۶ نقطه پایتخت/ کشف ۱۰۰ کیلوگرم مواد محترقه

۱۸:۱۴- پلیس پایتخت اعلام کرد: با سه حادثه از صبح روز جاری تا کنون مواجه بودیم. انفجار منزل در خیابان مرتضوی و مصدومیت یک نفر، مصدومیت نفر دیگر در منزلی در پیکانشهر که بر اثر مواد محترقه انجام شد. مورد بعدی اقدام پیشگیرانه کلانتری ۱۱۵ رازی بود که موفق به کشف یکصد کیلوگرم مواد خطرناک محترقه دست ساز شدند. تا کنون نسبت به سال گذشته وضعیت بهتری داشته ایم. همه چیز تحت کنترل پلیس است. در ۶۱۶ نقطه از شهر نیروهای پلیس را بکار گرفته ایم.

فوت ۳ نفر و مصدومیت ۴۰۶ نفر در حوادث چهارشنبه سوری

۱۷:۳۰- براساس گزارش سازمان اورژانس کشور از ابتدای اسفندماه تا ساعت ۱۷:۳۰ امروز تاکنون ۴۰۳ نفر بر اثر حوادث مرتبط با شب چهارشنبه آخر سال دچار مصدومیت شده اند و ۳ نفر در تهران، زنجان و همدان جان خود را از دست داده اند. ۹۱ درصد مصدومان مرد و ۹ درصد زن بوده اند. همچنین چهار درصد مصدومان قطع عضو شده اند. ۶۶ درصد این حوادث مربوط به رنج سنی ۶ تا ۱۸ سال است و ۷۹ درصد از مصدومین استفاده کننده از مواد محترقه و ۱۹ درصد عابران گذری بوده اند.

بیشترین عضو آسیب دیده چشم با ۳۴ درصد گزارش شده است. بیشترین تعداد مصدومان در تهران با ۸۳ نفر (معادل ۲۱ درصد از کل مصدومان) ، آذربایجان غربی با ۵۴ نفر (معادل ۱۳ درصد از کل مصدومان) و آذربایجان شرقی با ۳۸ نفر (معادل ۹ درصد از کل مصدومان) بوده است.

کشف ۲۵ کیلوگرم نارنجک از جوان ۱۸ ساله

۱۷:۰۰- سرگرد مصطفی ملکوتی رییس کلانتری ۱۷۱ مصطفی خمینی از کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم نارنجک دست ساز و اکلیل و سرنج از داخل گونی دست فردی ۱۸ ساله در حوالی شهرک مرتضی گرد خبر داد.

مرگ ۳ نفر در حوادث چهارشنبه سوری

۱۶:۰۰- براساس گزارش سازمان اورژانس کشور از ابتدای اسفندماه تا ساعت ۱۶ امروز تاکنون ۳۸۵ نفر بر اثر حوادث مرتبط با شب چهارشنبه آخر سال دچار مصدومیت شده اند و ۳ نفر در تهران، زنجان و همدان جان خود را از دست داده اند. ۹۲ درصد مصدومان مرد و ۸ درصد زن بوده اند. همچنین چهار درصد مصدومان قطع عضو شده اند. ۶۷ درصد این حوادث مربوط به رنج سنی ۶ تا ۱۸ سال است و ۷۹ درصد از مصدومین استفاده کننده از مواد محترقه و ۱۹ درصد عابران گذری بوده اند.

​مصدومیت مرد ۳۵ ساله در انفجار واحد مسکونی

۱۵:۴۵- ساعتی پیش انفجار در یک مجتمع مسکونی در شهرک پیکانشهر موجب مصدومیت شدید یک نفر شد. به گفته جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی انفجار در یک آپارتمان در مجتمع چهار طبقه بر اثر کار کردن با مواد محترقه رخ داد.

مرگ زن ۵۰ ساله زنجانی در اثر شنیدن صدای انفجار مواد محترقه

۱۵:۲۰- براساس اعلام اورژانس زنجان، یک زن ۵۰ ساله که دارای ناراحتی قلبی بود با شنیدن صدای انفجار ترقه دچار سکته قلبی شد و جان خود را از دست داد.

هنجارشکنان چهارشنبه سوری تا پایان نوروز مهمان پلیس هستند

۰۹:۰۰- رئیس پلیس پایتخت اعلام کرد: هنجارشکنان چهارشنبه سوری بازداشت می شوند و تا پایان نوروز مهمان پلیس هستند. خودروهای افراد هنجارشکن نیز توقیف و تا پایان تعطیلات نوروز در پارکینگ متوقف می شود

فوت مرد جوان در انفجار مواد محترقه در ساختمان مسکونی

۰۶:۴۵- صبح امروز یک ساختمان ۲ طبقه در خیابان مرتضوی تهران بر اثر انفجار اکلیل و سرنج تخریب و یک جوان ۱۹ ساله به شدت مصدوم شد. یک نفر از آتش نشانان نیز مصدوم شد. پسر ۱۹ ساله که صبح امروز در تهران به دلیل انفجار مواد محترقه دچار سوختگی ۱۰۰ درصد شده بود، فوت کرد.

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار