یک پاساژ در تهران پلمب شد
کد خبر: ۱۰۳۱۱۰
تاریخ انتشار: 2018 March 13    -    ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

پاساژ امیرکبیر واقع در تقاطع خیابان ایران و گوته در منطقه 12 شهر تهران صبح امروز (سه شنبه) به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی پلمب شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 12، شهردار این منطقه گفت: این پاساژ به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی و پس از اخذ دستور مقام قضایی و با حضور عوامل انتظامی و کارشناسان شهرداری منطقه پلمب شد.

پیمان حسین محسنی اظهار کرد: با توجه به بررسی کارشناسی مبنی بر علل نشت آب از دیوارهای زیرگذر امیر کبیر و مشخص شدن این مساله که به دلیل بی توجهی متولیان پاساژ امیر کبیر در سیستم فاضلاب؛ پس از ارائه تذکرات لازم، در نهایت بامداد امروز با اخذ دستور قضایی تا رفع مشکل و ایمن سازی کامل، این مرکز تجاری پلمب شد.

وی افزود: نشت آب به حدی جدی است که کوچه جانبی پاساژ در حال فرونشست است و این موضوع موجب فرسایش خاک شده و احتمال وقوع خطر جانی برای شهروندان و کسبه وجود داشت.

شهردار منطقه 12 ادامه داد: مسئولان پاساژ می بایست به قید فوریت نسبت به رفع این مشکل قدیمی و خطرناک اقدام کنند تا مراحل قانونی بازگشایی طی شود.

وی ضمن تشکر از صنوف و کسبه بازار تهران که در انجام عملیات مقاوم سازی با شهرداری منطقه 12 و سازمان آتش نشانی همکاری موثری را داشته اند گفت: برای حفظ جان شهروندان هیچگونه کوتاهی نخواهیم داشت.

ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار