گدای میلیونر دستگیر شد +عکس
کد خبر: ۱۰۲۹۸۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2018 March 11    -    ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸

مدیر مرکز جمع آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج گفت: در آستانه سال نو و در راستای ساماندهی و جمع آوری متکدیان، یک متکدی با ۶۷ سال سن به همراه ۳۱ گرم طلا و ۱۲۰ میلیون ریال پول نقد دستگیر شد.

صلاح الدین وکیلی گفت: این خانم از یکی از شهرستان‌ها به سنندج آمده و در خیابان امام، تکدیگری می‌کرد.

گدای میلیونر دستگیر شد +عکس

به گفته وی، این فرد توسط اکیپ جمع آوری و ساماندهی متکدیان شناسایی و در راستای بررسی وضعیت معیشتی به مرکز نگهداری متکدیان واقع در خیابان ۱۷ شهریور انتقال داده شد.

وی افزود: پس از بررسی‌های انجام شده در زمینه وضعیت معیشتی و از بازرسی بدنی او بیش از ۳۱ گرم طلا شامل ۶ عدد انگشتر، ۲ عدد النگو و یک عدد گردنبند همراه با فاکتور‌های خرید کشف شد.

مدیر مرکز جمع آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج یادآور شد: این متکدی علاوه بر این مقدار جواهرات، دارای چند دفترچه حساب بانکی نیز بود که در مجموع موجودی حساب‌های بانکی اش بیش از ۱۰۵ میلیون ریال است.

وکیلی تاکید کرد: این متکدی علاوه بر دفترچه حساب بانکی، بیش از ۱۳ میلیون ریال وجه نقد نیز همراه خود داشت که از راه تکدی گری بدست آورده بود.

وی با بیان اینکه نیازمندان واقعی جامعه هیچگاه اقدام به تکدی گری در سطح شهر نمی‌کنند، گفت: این فرد متکدی برای بررسی وضعیت به مراجع قضایی تحویل داده شد.

مدیرمرکز جمع آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج از شهروندان خواست در راستای کاهش این معضل اجتماعی در سطح شهر به هیچ وجه به متکدیان خیابانی کمک نکنند و شهرداری را در اجرای بهتر و ساماندهی متکدیان یاری دهند.
اکیپ جمع آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج هر سال در آستانه فرا رسیدن سال نو بصورت ویژه نسبت به اجرای طرح جمع آوری متکدیان و افراد کارتن خواب سطح شهر اقدام می‌کنند.

شهر سنندج مرکز استان کردستان با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می‌شود.

ایرنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
0
1
پولاشو بگیرین بدین فلسطین..
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
خوب گفتی!
اون ده هزار تومنی را هم بفرستید!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
1
2
آخه 12 ميليون تومن پوله؟ 31 گرم طلا هم مقدار زيادي نيست. البته گدايي رو تاييد نميكنم ولي اين مقدار پول و طلا آدم رو ميليونر نميكنه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
1
5
سنگ را می بندند و سگ را باز می گذارند. خجالت بکشید ده دوازده ملیون هم پول است که این بیچاره را عذاب می کنید بروید به دزدیهای وحقوقها و فساد نجومی برسید
عماد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
0
1
گدای میلیونررررررررررررررررر!
واقعاً غیور مردان نیروی انتظامی خسته نباشند!
از قوه محترم قضاییه تقاضا داریم در اسرع وقت_ همین یکی دو روزه _ ایشان را محاکمه و به اشد مجازات محکوم کند!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار